return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Strike 1 - The Seduction - 22-10-2005 Brabanthallen 'S-Hertogenbosch (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
Strike One: UDC waarschuwt voor valse kaarten!

Vandaag is bekend geworden dat er voor Strike One valse kaarten in omloop zijn. Er wordt stellig afgeraden tickets te kopen bij tickethandelaren.

Aanstaande zaterdag is het zover. Grote artiesten als Pavo, Dana, Promo, Cari Lekebusch en Billy Nasty zullen op deze dag hun kunsten vertonen in de Brabanthallen Den Bosch. Na een grondige verbouwing vorig jaar behoort het zalencomplex De Brabanthallen momenteel tot de grootste en modernste van het land. De vernieuwing heeft er voor gezorgd dat de bezoekers van het feest het neusje van de zalm op het gebied van geluid kunnen verwachten. De systemen zijn gloednieuw en brengen de hardste en zuiverste geluiden voort. De indeling is gewijzigd en mede hierdoor kunnen de partygangers een fantastische decoratie voor het feest wachten.

Gezien de omvang van Strike One en de sterke line up verwachtte men dan ook een hoge toegangsprijs. Niets is echter minder waar. De prijs voor het event is 29 euro. “De prijs van 29 euro is een doorbraak voor een event van deze omvang in de huidige tijd, aldus Brian Bout, directeur UDC. De discussie over stijgende prijzen loopt natuurlijk al langer. Met het verlagen van prijzen willen we nu een signaal afgeven. Onze beweegredenen zijn duidelijk; Dance leeft als nooit tevoren, is springlevend en is heel groot. Probleem is echter dat door de huidige economie mensen minder hebben te besteden. Daar moeten we rekening mee houden.”

Een ander probleem waar de dance-organisaties mee kampen, is dat het de laatste tijd steeds vaker voorkomt dat er valse kaarten in omloop zijn bij de grotere events in Nederland. Vandaag is bekend geworden dat er voor Strike One valse kaarten in omloop zijn. Bout: “We waarschuwen iedereen en raden mensen aan tickets te kopen aan de kassa bij deur. We zullen de gebruikelijke reserveringskosten niet in rekening brengen waardoor de kaarten aan de deur gewoon te koop zullen zijn voor 29 euro.” Er wordt stellig afgeraden tickets te kopen bij tickethandelaren. De kans dat deze kaarten vals zijn is erg groot. Mensen met valse kaarten worden geweigerd en worden aan politie overgedragen.

Met in totaal vier zalen ligt het zwaartepunt van de programmering op de hardere stijlen binnen de dancescene: hardcore, hardstyle, hardtrance en techno. Meest opvallende zaal is de Lady’s Only Area waar louter nationale en internationale vrouwelijke dj’s als Joyce Mercedes, Lucca, Malika, Amber D, Miss Monica, Shinedoe en de koningin van de hardere stijlen Dana acte de présence zullen geven.

In de hardstyle area is het muzikale aanbod afwisselend, voeren hardstyle, hardtrance en harddance de boventoon en staan artiesten op de agenda als: Pavo, Gaz West, Uberdruck, Trance Generators, Tommy Pulse, DR Rude en Activator. In de derde area zullen de techno DJ’s Cari Lekebusch, Christian Smith, Billy Nasty, Darren Kay, Marco Nastic, Mateo Murphy en Erick Pike het podium beklimmen. Voor het decibellenbombardement in de hardcore-zaal zullen Promo, Panic, Evil Activities, Jappo, Peaky Pounder, Armageddon Project, Miss Hysteria en Shadowlands Terrorists verantwoordelijk zijn.

Is dit nou een serieus persbericht? Likt wel een reklame boodschap :haha:
Matthijs
dit is inderdaad gewoon een slecht gecamoufleerde reclameboodschap, de kaartverkoop zal wel tegenvallen. :o
ZZandirt
niet een beetje te laat dan????

ah well...
Matthijs
Ja misschien een beetje laat, vandaar dat ze het kopen van een kaartje aan de deur zo lopen te promoten ('grote kans dat kaarten van handelaren vals zijn' en 'geen reserveringskosten')
jp
Vandaag van 9:00 tot 15:00 naar Fresh FM geluisterd. 12x Strike One commercial :eek:
New Wave
Krijgen we weer 4 Elements taferelen :p?
jp
Watskeburt?
New Wave
Dat ze weer aan iedereen kaartje sgaan uitdelen. :) Bij elk kopje koffie bij de Shell krijg je 6 kaarten. :)
jp
Ach waarschijnlijk hebben ze hun postcode/IP bestand effe nagelopen en iedereen rond Den Bosch die ooit naar een UDC feest is geweest een (extra) kaartje gestuurd.

Het lijkt me niet dat er Strike One kaartjes bij bestelde Armin Only tickets zijn bijgevoegd ;)

Gezien het gebeuren op Partyflock zijn er ruw geschat tienduizend kaarten verkocht. Heb je mooi een break-even point te pakken. De extra drankomzet is de winstpakker...
basvh
quote:
Originally posted by jp
Ach waarschijnlijk hebben ze hun postcode/IP bestand effe nagelopen en iedereen rond Den Bosch die ooit naar een UDC feest is geweest een (extra) kaartje gestuurd.

nope niks gehad hoor, kom uit omg. den bosch en kan ook wel zeggen dat ik een udc feest heb bezocht. Ook heb ik niemand hier uit de buurt gehoord over gratis kaarten.

jp
Hum was best druk. Het vrouwen-dj zaaltje was by far het beste :)

ZZandirt
viel inderdaad mee hoe druk het was... en jp heeft gelijk wat de vrouwen area betreft.. by far het meest relaxte om te verblijven.
Joyce Mercedes en Dana draaiden lekkere setjes. evenals de niet nader te noemen anderen. het blijft toch een mooi gezicht. zo'n lekker ding achter de draaitafels.. (en nog kunnen draaien ook.)

en laat niemand zeggen dat ik het niet heb geprobeerd: hardcore suckss
bigtime.

techno zaaltje was redelijk uit te houden.. (behalve dat ik de kwaliteit van het geluid wat magertjes vond. het was er gewoon te klein vlgs mij... ) maar billy nasty en marco nastic.. ach ik heb ze slechter meegemaakt. (en nu heb ik het niet over de bovenstaande hardcore.)

hardstyle area heb ik niet echt levendige herrinneringen aan. zal wel niet het herinneren waard zijn geweest. :D oh jawel.. dat de aankleding heel magertjes was.. geef mij een ton en ik doe het beter: een ontzettend groot frame ophangen met alleen vier moving heads erin en wat stroboscopen... dat was de aankleding van de hardstyle geloof ik. en 3 magere lasertjes. soit...

de aankleding van de ladies only area was beduidend beter. het leek wel of ze tot een uur of 4 's middags bezig waren met die area, om er vervolgens achter te komen dat ze nog 3 areas moeten doen. en de techno was gewoon techno... nothing fancy... paar lampies e.d. zoals techno moet zijn... donker en rokerig.)

de hardcore area bleek wel the main attraction.. veel drukker dan de rest en ook wel redelijk aangekleed... ALLEEN DIE K*THERRIE!!!!

en hulde aan Tamara die zo aardig was om mij een jointje te laten draaien. (saved my live... really) (ik werd verliefd op 'r totdat d'r vriendje erbij kwam zitten :D ....)

in het algemeen: behoorlijk goeie sfeer.. veeeeel grote ogen en kauwende kaken.. veel lonsdale en "de puta madre", "FBI"-shirtjes. en te dikke vrouwen in te kleine hempies. en 2 euri voor de plee.
:whip

leuk avondje gehad... that's it really.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement