|
Aanslagen in Londen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Hoop niet dat onderandere Nederland ook 'onder handen' wordt genomen door die zieke gasten. Nederland heeft ook een klein beetje meegewerkt. New york, Madrid, nu Londen. Inmiddels heeft een groepering de actie opgeeist. Rotterdam en Amsterdam hebben als 1 van de weinig in Europa ook een metrosysteem. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Anders gaan we daar weer ff lekker over lopen zeiken idd :rolleyes:
Afschuwelijk natuurlijk wat er in London gebeurd is. |
We zeiken helemaal niet, we constateren iets. Heel verschil. Alles wordt hier zeiken genoemd. En dat maakt het helemaal niet minder afschuwelijk wat er in London is gebeurt. Daarom is het ook terecht dat de titel is veranderd, wat ik al eerder voorstelde.
En Tim, als ze iets pakken, pakken ze een plek waar veel mensen zijn of belangrijke gebouwen. Hoeft niet perse een metro te zijn, in Den Haag hebben ze genoeg trams die je ook op kan blazen. Verrek, die rijden onder VROM door :eek: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoop niet dat onderandere Nederland ook 'onder handen' wordt genomen door die zieke gasten. Nederland heeft ook een klein beetje meegewerkt. New york, Madrid, nu Londen. Inmiddels heeft een groepering de actie opgeeist. Rotterdam en Amsterdam hebben als 1 van de weinig in Europa ook een metrosysteem. |
Ik wil niemand bang maken, maar wij komen SOWIESO aan de beurt. Helaas, maar waar. Zoals iemand op de tv al zei heeft Al-Qaeda Nederland ALTIJD ook genoemd als een van de landen die zich terug moeten trekken uit Irak. Tezamen met landen als Italie, Engeland, Spanje etc etc. Zij zien Nederland dus ook als een van de agressors. Wij komen aan de beurt. Wanneer? Ik weet het niet. Ik vind het wel echt ed up. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik wil niemand bang maken, maar wij komen SOWIESO aan de beurt. Helaas, maar waar. Zoals iemand op de tv al zei heeft Al-Qaeda Nederland ALTIJD ook genoemd als een van de landen die zich terug moeten trekken uit Irak. Tezamen met landen als Italie, Engeland, Spanje etc etc. Zij zien Nederland dus ook als een van de agressors. Wij komen aan de beurt. Wanneer? Ik weet het niet. Ik vind het wel echt ed up. |
Jij zit daar goed in het noorden van het land. ;)
Ik zit hier midden in het centrum van Den Haag in een log groot overheidsgebouw toch wat lastiger... |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij zit daar goed in het noorden van het land. ;)
|
Aan de ene kant snap ik deze opmerking wel, aan de andere kant vind ik het onzin. :) Ik snap zelf ook wel dat er in Groningen bija zeker er niks zal gaan gebeuren. Maar zodra er in Nederland een aanslag komt word ik ook gek hor, of het nou in mijn provincie is of niet. Holy feck...Stel je eens voor. Een aanslag in Nederland. Ik kan het me niet in beelden hoe dat voelt van binnen. |
|
|
| DjRV |
flink fokked upped dit weer allemaal.
zal mij benieuwen welk land ze nu weer gaan aanpakken naar aanleiding van dit gebeuren :nervous: |
|
|
| Stephan B |
Het gaat nu echt allemaal goed fout in de wereld. Tering, wordt er echt moedeloos van. :(
Ik zal mijn mening over de groep mensen die hier achter zitten maar voor me houden, zou allemaal weer te grof worden :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AirPole
Aan de ene kant snap ik deze opmerking wel, aan de andere kant vind ik het onzin. :) Ik snap zelf ook wel dat er in Groningen bija zeker er niks zal gaan gebeuren. Maar zodra er in Nederland een aanslag komt word ik ook gek hor, of het nou in mijn provincie is of niet. Holy feck...Stel je eens voor. Een aanslag in Nederland. Ik kan het me niet in beelden hoe dat voelt van binnen. |
Amsterdam voor de hoeveelheid touristische slachtoffers/metro
Den Haag politiek doelwit/ADO :p(sorry, ik kon het gewoon niet laten)
Rotterdam metro/haven.
Ze kunnen nog kiezen ook. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Tim, als ze iets pakken, pakken ze een plek waar veel mensen zijn of belangrijke gebouwen. Hoeft niet perse een metro te zijn, in Den Haag hebben ze genoeg trams die je ook op kan blazen. Verrek, die rijden onder VROM door :eek: |
Als ze iets pakken, pakken ze Europort.....1 grote gratis bom (of de haven), alleen weinig mensenslachtoffers.
Maar goed, de enige oplossing die ik zie is hard met hard bestrijden. Aanpakken die lui, als ze echt kwaad willen plegen ze die aanslag toch wel. Meer beveiliging, minder privacy voor iedereen.....camera´s overal op straat ben ik groot voorstander van. En dat er een aanslag gepleegd kan worden moeten we daar dan maar mee leren leven. Dat softe gedoe schiet je toch helemaal niks mee op.
edit: en oja, zet dat ing leger in, want 99% van die gasten doet niks anders dan oefenen en trainen.....die gasten moeten juist ingezet worden voor de veiligheid van de burgers, aan de politie heb je hier toch geen ene reet. |
|
|
| BaRTeZ |
| UtrechtCS, Rotterdamse haven, Kerncentrale in Borssele, Regeringscentrum Den Haag, Dam in Amsterdam, Schiphol etc etc etc te veel om te kiezen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als ze iets pakken, pakken ze Europort.....1 grote gratis bom (of de haven), alleen weinig mensenslachtoffers.
Maar goed, de enige oplossing die ik zie is hard met hard bestrijden. Aanpakken die lui, als ze echt kwaad willen plegen ze die aanslag toch wel. Meer beveiliging, minder privacy voor iedereen.....camera´s overal op straat ben ik groot voorstander van. En dat er een aanslag gepleegd kan worden moeten we daar dan maar mee leren leven. Dat softe gedoe schiet je toch helemaal niks mee op. |
Camera's? er hangen al genoeg camera's in Den haag, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam. Daar stop je ze echt niet mee. Het gaat hier om intelligents van interpol, communicatie tussen landen die dingen weten, veel toezicht met het oog en veel controle/fouleren. Als je ziet dat landen informatie niet vrijgeven voor andere landen dan weet je ongeveer dat dit kan gebeuren. Hier kan je weinig tegen doen, er zijn zo veel groeperingen of cellen die niet bekend zijn. het stopt toch niet. Daarnaast zijn bijna alle verdachten al weer vrij omdat het rechtsysteem nog uit de 14de eeuw stampt. Lang leven Holland. |
|
|
| basvh |
Als je ziet hoeveel coppers in de usa op straat lopen, rondrijden en in de metro zitten, echt niet meer normaal. Vergelijk dat eens met die snorren in Nederland :nervous:
Zulke dingen schelen al heel veel. |
|
|
|
|