|
MP3 spelare? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| chjo |
| Har en liten 128M spelare från netonnet, funkat hur bra som helst. Men nu använder jag bara min telefon SonyEricsson k750i, supersmidigt, bra ljud.. plus jag kan fota och filma med den oxå.. och just de, det går att ringa på den oxå :) |
|
|
| mjz |
ipod är det enda rätta om man gillar designen och vill betala extra för den och göra avkall på lite annat.
jag har en lite äldre zen nx xtra som jag tycker är helt perfekt, snygg, härligt ljud, bra menyer, lång batteritid och massor med utrymme.
tyvärr verkar creative ha svårt att välja ett par modeller och satsa på att vidareutveckla dom, istället kommer nya modeller hela tiden och man vet kanske inte alltid vad man får om man inte läser massa tester och jämförelser. Men det kanske man ska göra ändå :) |
|
|
| Kraith |
När det gäller Flashspelare så kan jag också rekommendera iRiver 799/899 (samma spelare förutom skalet). Har haft min i drygt ett år och är supernöjd. Ljudet är kanonbra för att vara portabel. Den klarar t.o.m. att driva mina stora 250 ohms lurar med acceptabelt ljud. Jag kör dock med moddade Koss The Plug. :)
Enda nackdelen som jag kan se är att de med dagens mått mätt är lite stora. Beror nog mest på att de drivs med ett vanligt AA-batteri. Ett Ni-MH batteri 2500 mAh räcker dock grymt länge. |
|
|
| Hauken |
extremist vet jag inte... men prylbög, visst :)
Det är mycket som Mjz säger med iPod. Även om jag tycker det är ganska mycket man får göra avkall på :) |
|
|
| Cloudburst |
Jag tycker Sony NW HD5 är snyggare än en iPod.
Skulle behöva lite mer stålar så jag kunde köpa en sån. =) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by chjo
Men nu använder jag bara min telefon SonyEricsson k750i, supersmidigt, bra ljud.. plus jag kan fota och filma med den oxå.. och just de, det går att ringa på den oxå :) |
Kör själv på W800i, jäkligt skönt att slippa en extragrej i form av mp3-spelare :) |
|
|
| dbl |
| använder också bara mobilen... SE s700i.. funkar hel bra.. men måste köpa ett större minneskort.. 32mb räcker inte långt asså.. haha |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by reveal
Kör själv på W800i, jäkligt skönt att slippa en extragrej i form av mp3-spelare :) |
den har väll inte kommit ut än? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Kör själv på W800i, jäkligt skönt att slippa en extragrej i form av mp3-spelare :) |
jag ska börja använda min z500 till mp3spelare nu när jag får mitt 256mb minne... Transflash .. jävligt litet! |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Try
den har väll inte kommit ut än? |
Han har väl feta kontakter på ericsson... ;) |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Han har väl feta kontakter på ericsson... ;) |
hehe, äre inte så att ericsson "beta-testar" sina telefoner med dem som jobbar på företaget? :) |
|
|
| reveal |
| Jo, jag jobbar ju på Sony Ericsson, och arbetar med mediaspelaren :) till W800i har jag skrivit lite av mp3-spelaren :D |
|
|
|
|