return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
MP3 spelare? (pg. 5)
View this Thread in Original format
cviper
quote:
Originally posted by reveal
Själva mp3-spelarapplikationen skiljer sig väldigt mycket åt, betydligt bättre på W800i. I övrigt är det inga större skillnader förutom de du nämner. Vissa knappar har ett något annorlunda beteende.

W800i klarar 4 gig, 15 timmar lyssning eller 30 timmar om man inte har igång telefondelen så att säga.


Vad är för plugg till hörlurarna på den mobilen?

En av de sakerna jag stör mig mest på min mobil (som används flitigt som mp3 spelare, som är en motorola 'tegelsten' a920) är att uttaget till hörlurarna är helt stört (typ 2.5 mm stereo plugg, fast det som borde vara högerkanalen används som mic och den egentliga högerkanalen är en liten "flörp" på utsidan av pluggen).

Och det finns ingen konverter/etc att köpa som passar :(
zoric
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Zoric, på tal om det så va de glapp i min syrras hörlursutgång också (fast hon har någon B-variant av en mp3 spelare) men när hon gick till siba där den va köpt och visa problemet så fick hon pengarna tillbaka, trots att den va ½år gammal?! Rätt bra affär, att använda en mp3 i ett ½ och sen när den pajjar får man alla pengar tillbaka och kan köpa en ny:D


Ok. Det brukar hända om man har hörlurarna lindade runt MP3-spelaren, Men jag kom till El-Giganten idag och de erbjöd mig pengarna också, Men jag älskar Zen Micro så jag tog en ny och gav den en ny chans. Blir att pumpa den full med bra musik, Men inte nu, Jag orkar bara inte göra det nu :D

De gav mig ett presentkort förresten, På 100:- :D
reveal
quote:
Originally posted by cviper
Vad är för plugg till hörlurarna på den mobilen?

En av de sakerna jag stör mig mest på min mobil (som används flitigt som mp3 spelare, som är en motorola 'tegelsten' a920) är att uttaget till hörlurarna är helt stört (typ 2.5 mm stereo plugg, fast det som borde vara högerkanalen används som mic och den egentliga högerkanalen är en liten "flörp" på utsidan av pluggen).

Och det finns ingen konverter/etc att köpa som passar :(


Till W800i kan man köra vilka "vanliga" hörlurar som helst, det medföljer nämligen en liten grej som jag tror heter HPM-70 som är just en sån där konverter du pratar om.
Hauken
ElGiganten brukar vara väldigt schyssta med returer. Smidiga och bra att ha att göra med! OnOff är en annan historia dock...

Hoppas du blir nöjd med din iPod! Och köp nya hörlurar för guds skull :D

H10'an är ju bara marginellt större än iPod och huserar mkt mer funktioner. Men designen är inte lika minimalistisk och "ren" som iPod och det är ju verkligen en av iPod's stora fördelar.
zoric
quote:
Originally posted by Hauken
ElGiganten brukar vara väldigt schyssta med returer. Smidiga och bra att ha att göra med! OnOff är en annan historia dock...

Hoppas du blir nöjd med din iPod! Och köp nya hörlurar för guds skull :D

H10'an är ju bara marginellt större än iPod och huserar mkt mer funktioner. Men designen är inte lika minimalistisk och "ren" som iPod och det är ju verkligen en av iPod's stora fördelar.


Ok. Inatt valde jag att öppna själva förpackningen med MP3-spelaren, Allt var inte ens där, Jag saknar en spänningsadapter, Så nu måste jag tillbaka till El-Giganten och snacka med de igen :D
Gate 42
^ Det var ju därför du fick ett presentkort på 100 spänn. Så att du kan köpa dig en adapter ;)
Hauken
Inga kedjor bryter upp och kollar sina förpackningar i förväg utan får dom direkt från Creative och litar på det ;) Så det är Creatives fel och inte giganten ;)
zoric
quote:
Originally posted by Gate 42
^ Det var ju därför du fick ett presentkort på 100 spänn. Så att du kan köpa dig en adapter ;)


quote:
Originally posted by Hauken
Inga kedjor bryter upp och kollar sina förpackningar i förväg utan får dom direkt från Creative och litar på det ;) Så det är Creatives fel och inte giganten ;)


Jag fick en ny adapter + 100:- presentkort till. Nu har jag alltså 200:- sammanlagt och har besökt de två gånger. Tackar El-Giganten ;)
Jre
Tja!


Jag har en sådan här.Xuke

Den är jag grymt nöjd med..

/ Jre
zoric
quote:
Originally posted by Jre
Tja!


Jag har en sådan här.Xuke

Den är jag grymt nöjd med..

/ Jre


Coolt, Är den vattentät? :D

Jre
quote:
Originally posted by zoric
Coolt, Är den vattentät? :D


Nä. Så tuff är den inte :)

/ Jre
zoric
quote:
Originally posted by Jre
Nä. Så tuff är den inte :)

/ Jre


Nej, Trodde väl inte på det själv :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement