return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
MP3 spelare? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hauken
http://www.nordichardware.se/Recens...else=334&page=1

Recension på H10.
Christian Ö.
Hauken, var köpte du din H10?
U121
quote:
Originally posted by Christian Ö.
"Avant M5"[/URL]

oh noes! BMW och AUDI går ihop och gör mp3spelare!


*duckar inkommande tegelstenar*
Hauken
På NON, men det var länge sen.

Dustin har bra pris på dom! (Dustin är f öv den absolut bästa internet butiken i Sverige i mitt tycke :) ).

Ta en silver ;)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Hauken
På NON, men det var länge sen.

Dustin har bra pris på dom! (Dustin är f öv den absolut bästa internet butiken i Sverige i mitt tycke :) ).

Ta en silver ;)

Okej, jag har fkatiskt tänkt på en silver, den ser väldigt snygg ut.. ska man köpa en dockningsstation eller är det overkill?
reveal
quote:
Originally posted by chjo
Vad jag vet, förutom design, så är det enda funktionen som skiljer k750 från w800, just mp3 i avstängt läge



Själva mp3-spelarapplikationen skiljer sig väldigt mycket åt, betydligt bättre på W800i. I övrigt är det inga större skillnader förutom de du nämner. Vissa knappar har ett något annorlunda beteende.

W800i klarar 4 gig, 15 timmar lyssning eller 30 timmar om man inte har igång telefondelen så att säga.
Christian Ö.
Va inne i stan och kollade på H10'an ida. Den va ju rätt stor så det blir nog en mini på 6gb:rolleyes:
chjo
quote:
Originally posted by reveal
Själva mp3-spelarapplikationen skiljer sig väldigt mycket åt, betydligt bättre på W800i. I övrigt är det inga större skillnader förutom de du nämner. Vissa knappar har ett något annorlunda beteende.

W800i klarar 4 gig, 15 timmar lyssning eller 30 timmar om man inte har igång telefondelen så att säga.


Är det inte så att det går att mha programvara få samma förbättrade applikation i k750i??

Själva spelaren är väl annars samma i bägge antar jag??

btw hade förövrigt köpt w800i om jag inte haft så bråttom :(
Christian Ö.
Kan meddela att jag köpte mig en iPod mini 6gb idag :)
Känns mycket bra, eftersom jag ville ha en liten med mycket plats, h10an kändes onödigt stor.
Gate 42
^ Det blev en rosa hoppas jag! :D

zoric
Jag gick till El-Giganten idag och visade upp min MP3-spelare och att den inte kunde spela normalt utan att man var tvungen att i stort sett hålla i den för att den skulle spela någorlunda normalt.

Det gick inte så jävla fort, Personalen var förbannat seg och jag är hur jävla trött som helst när jag gick ut därifrån, Men jag har i alla fall en helt ny Creative Zen Micro 5GB.
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Gate 42
^ Det blev en rosa hoppas jag! :D

Självklart!:D Nerå, det blev en grå diskret en;)

Zoric, på tal om det så va de glapp i min syrras hörlursutgång också (fast hon har någon B-variant av en mp3 spelare) men när hon gick till siba där den va köpt och visa problemet så fick hon pengarna tillbaka, trots att den va ½år gammal?! Rätt bra affär, att använda en mp3 i ett ½ och sen när den pajjar får man alla pengar tillbaka och kan köpa en ny:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement