return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
16 februari 2002 'the Battle' (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
TE voor mij, heb al een week mn kaartje liggen :D:D
serialkillah
Ik denk TE. hehe is best wel kicke; keuze uit 2 parties op m'n verjaardag:)
Jukx
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
IMPULZZZZZ natuurlijk!! en dan vooral om z'n ""duistere sfeer""


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika.
aphex
Wie mijn koppie wil spotten zal naar TE moeten gaan, dan stevige beuk werk is leuk voor even maar niet voor een hele avond bovendien is utreg net ff iets dichter bij :cool: :D :toothless
Dr. Kuipers
Absoluut Trance energy.
Ben afgelopen 2 keer ook geweest, en voor al in Heerenveen wa shet vet.
Maar vooral nu met meerdere zalen gaat ik zekerz naar Trance Energy.
Zal veel in Main en 4 te zien zijn.
Ik denk dat 2 erg rustig is, met Barthezz en Mark van Dale
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika.

Ojee, niet weer die discussie he Jukx :o
!_PeTrUs_!
en????
djiwan
GEEN VAN BEIDE --> QLIMAX --> SHOCKERS
djiwan
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Absoluut Trance energy.
Ben afgelopen 2 keer ook geweest, en voor al in Heerenveen wa shet vet.
Maar vooral nu met meerdere zalen gaat ik zekerz naar Trance Energy.
Zal veel in Main en 4 te zien zijn.
Ik denk dat 2 erg rustig is, met Barthezz en Mark van Dale


Heerenveen vet????

Was ik ergens anders ofzo? Was geen reet aan, geluid stond ten eerste al te zacht, nee utrecht vond ik veel heviger...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by djiwan


Heerenveen vet????

Was ik ergens anders ofzo? Was geen reet aan, geluid stond ten eerste al te zacht, nee utrecht vond ik veel heviger...


Helemaal mee eens. Ik vond het echt het slechste TE van de afgelopen jaren. Kwam gewoon door het extreme kutgeluid.

AANRADER: Kom allen eens naar de Heineken Music Hall. Daar gaat pas een wereld voor je open.

Miss Proximus
of ga gewoon naar de <> in Den Haag :) niet te dicht bij de boxen staan, want dan wordt je maag binnenste-buiten gekeerd :D

na ja....ik ga dus naar TE :) Maar ik verheug me meer op Gatecrasher NEC ergens midden April :)
Eye-Riz
quote:
Wie mijn koppie wil spotten zal naar TE moeten gaan, dan stevige beuk werk is leuk voor even maar niet voor een hele avond bovendien is utreg net ff iets dichter bij

Ik dacht dat Utrecht te ver weg voor je was :p


quote:
Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika.

olé! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement