|
16 februari 2002 'the Battle' (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| TE voor mij, heb al een week mn kaartje liggen :D:D |
|
|
| serialkillah |
| Ik denk TE. hehe is best wel kicke; keuze uit 2 parties op m'n verjaardag:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
IMPULZZZZZ natuurlijk!! en dan vooral om z'n ""duistere sfeer"" |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika. |
|
|
| aphex |
| Wie mijn koppie wil spotten zal naar TE moeten gaan, dan stevige beuk werk is leuk voor even maar niet voor een hele avond bovendien is utreg net ff iets dichter bij :cool: :D :toothless |
|
|
| Dr. Kuipers |
Absoluut Trance energy.
Ben afgelopen 2 keer ook geweest, en voor al in Heerenveen wa shet vet.
Maar vooral nu met meerdere zalen gaat ik zekerz naar Trance Energy.
Zal veel in Main en 4 te zien zijn.
Ik denk dat 2 erg rustig is, met Barthezz en Mark van Dale |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jukx
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika. |
Ojee, niet weer die discussie he Jukx :o |
|
|
| djiwan |
| GEEN VAN BEIDE --> QLIMAX --> SHOCKERS |
|
|
| djiwan |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Absoluut Trance energy.
Ben afgelopen 2 keer ook geweest, en voor al in Heerenveen wa shet vet.
Maar vooral nu met meerdere zalen gaat ik zekerz naar Trance Energy.
Zal veel in Main en 4 te zien zijn.
Ik denk dat 2 erg rustig is, met Barthezz en Mark van Dale |
Heerenveen vet????
Was ik ergens anders ofzo? Was geen reet aan, geluid stond ten eerste al te zacht, nee utrecht vond ik veel heviger... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by djiwan
Heerenveen vet????
Was ik ergens anders ofzo? Was geen reet aan, geluid stond ten eerste al te zacht, nee utrecht vond ik veel heviger... |
Helemaal mee eens. Ik vond het echt het slechste TE van de afgelopen jaren. Kwam gewoon door het extreme kutgeluid.
AANRADER: Kom allen eens naar de Heineken Music Hall. Daar gaat pas een wereld voor je open. |
|
|
| Miss Proximus |
of ga gewoon naar de <> in Den Haag :) niet te dicht bij de boxen staan, want dan wordt je maag binnenste-buiten gekeerd :D
na ja....ik ga dus naar TE :) Maar ik verheug me meer op Gatecrasher NEC ergens midden April :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Wie mijn koppie wil spotten zal naar TE moeten gaan, dan stevige beuk werk is leuk voor even maar niet voor een hele avond bovendien is utreg net ff iets dichter bij |
Ik dacht dat Utrecht te ver weg voor je was :p
| quote: | | Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika. |
olé! :D |
|
|
|
|