|
16 februari 2002 'the Battle'
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
16 februari 2002 'the Battle' ?
Trance Energy vs. Impulz:
De facts:
- Trance Energy:
Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Tijd: Van 20:00 tot ?
Prijs: 35 euro
Voorverkoop: Gestart @ 24 november j.l.
Organisatie: ID&T (van o.a. Massive & Innercity)
Site: http://www.trance-energy.nl
Line-up:
Blank & Jones, Johan Gielen, Alex Morph, Jean, Rank 1, Cosmic Gate, Mark van Dale, Barthezz, Jurgen, Pronti & Kalmani, Stef, Marco V. Danny Howells, Alison Marks, Yves de Ruyter, Dumonde, Kai Tracid, Bas & Ram, Francois.
Publiek/doelgroep: De jonge trance/dance liefhebber. 17 - 28 (gemiddeld).
- Impulz:
Locatie: Brabanthallen Den Bosch
Tijd: 21:00 - 08:00.
Prijs: 35 euro
Voorverkoop: Gestart @ nu
Organisatie: UDC (van o.a. Dance Valley)
Site: http://www.impulz.nl
Line-up:
Tom Harding, JP, Andy Farly, Simon Eve, Sterling Moss, Fausto, Umek, Marco Carola, Valentino Kanzyani, Geaetano Parision, Steve Mason, Michel de Heij, Alvredo, Allen Sforzina, Slam Rythm Masters, Tony Verdi, Laidback Luke, Secret Cinema, Remy, Quinten de Rosario, Lenny Ibizarre, Ambient Daan, Steely, Deepspace, Odd Bod, Emir, Roog, Mar-y-Sol, Brian S, Marcella, Alan Luna, Timst'r, Prinz, Marnix, Nova (MC), Majika (MC) en Paul T. (MC).
Publiek/doelgroep: 20 - 35 (gemiddeld).
Kiezen of delen ?! :)
GReeTZ |
|
|
| tango |
Helaas kan ik op geen van beide aanwezig zijn omdat ik dan op wintersport ben :(
Maar als ik een keuze moest maken had ik dit keer voor de progressive en hardtrance zaal van TE gekozen ;) Gewoon puur om het feit omdat ik vorige week al naar impulz ben geweest en HH me niet zo ligt......
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
Ik dacht dat t over een boksmatch ging hehehe:D:D:D
Maaree..
qua line up vind ik ze allebei wel goed, ok Impulz is harderrrrr maar Brbanthallen is wel anderhalf uur in de trein en der is geen aansluitende trein als je om 6 uur weg wil. Utrecht is wat dichterbij en heb wat meer treinen en de line up vind ik niet verkeerd:D.
Pfff, ik beslis wel op t allerlaatste moment (zoals altijd:D)
Misschien blijf ik wel thuis:D:D:D |
|
|
| Blik |
| TE, I will be there :D |
|
|
| Flipper01 |
| Definately Trance Energy!! :D |
|
|
| TimeportE |
| ik had eerder gezegt dat ik geen geld had om naar TE te gaan, is ook zo maar dan ben ik ook op wintersport dus dan kan ik helemaal niet.. word trouwens ook extreem VET, wintersport here we go.. :D:D |
|
|
| -=WVG=- |
| Deze week maar ff kaarten halen voor TE ofnie Blik :) |
|
|
| Jukx |
Voor mij wordt het "delen".
Geen van beide dus!
TE.. tja, wat moet ik erover zeggen; definately niets voor mij.
Impulz, daar heb ik het niet zo op.
Bovendien 1 februari weer AWAKENINGS waar ik zeker van de partij zal zijn en dan heb je ook nog Teqnology ergens verderop in februari.
Genoeg alternatieven in februari dus! :) |
|
|
| raoel |
ik ga skieen !!!!!!!
De hele week feesten :D
w00t |
|
|
| HiGH_NrG |
| Kieezzzeennnnn! Trance-Energy voor mij :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
voor mij wordt het hoogstwaarschijnlijk TranceEnergy,
mijn 2e keer!
Waarom gaat iedereen hier op wintersport??? :conf: Wel beter op zicht, kan wel een poll houden, wie gaat er op wintersport :D |
|
|
| YojiBiomehanika |
IMPULZZZZZ natuurlijk!! en dan vooral om z'n ""duistere sfeer"" heheh
IMPULZ R0X0RZZZ!! |
|
|
|
|