|
16 februari 2002 'the Battle' (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Ligt eraan, Impulz ben ik nog nooit geweest duz dat is voor mij eigenlijk een hele goeie reden om daarheen te gaan. Maar ik beslis volgende week denk ik pas.. Dan kijk ik wel of er nog kaarten zijn voor TE, en anders wordt t Impulz. Allebei een goeie lineup, duz t maakt niet uit. |
|
|
| Gekhous |
| ALS ik ga, impulz... maar is hier nog niet veel animo voor :( |
|
|
| LightForce |
Nou voor mij Trance Energy.
2 redenen daarvoor!
1. Dichtbij woon zelf in maarssen dat ligt op steenworp afstand.
2. Heb gratis kaartje geregeld :p :p
Dus tja dan is de keus makkelijk geworden.
Gegroet |
|
|
| Lytchix |
| Trance Energy!! :) |
|
|
| Robvef |
| Geen van beide. Vanwege het feit dat het net carnaval is geweest en ik dan weer even moet aansterken qua financien. Maar als ik had moeten kiezen dan had ik voor Impulz gekozen. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Helemaal mee eens. Ik vond het echt het slechste TE van de afgelopen jaren. Kwam gewoon door het extreme kutgeluid.
|
Idd.maar Had dat ook niet iets met onze "medicijnen" te maken Peter? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Idd.maar Had dat ook niet iets met onze "medicijnen" te maken Peter? |
HEHE ja, van die knake illies waar je gewoon een zwaar hoofd van kreeg :conf: |
|
|
| Henkie_henk |
Mmmm impulz is uur langer voor mij.. maar dat word em denkt ik toch..
En check me leete sig man! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Jukx
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Zelfs al was er een "duistere sfeer", wat ik zeer betwijfel, dan komt dat wel in de laatste plaats door die happy hardcore muziek van Tom Harding & Yoji Biomehanika. |
g0 jukx! maareh, yoji komt niet deze keer ;)
grtz,
TNG |
|
|
| John |
| ik ga naar TE en de week derna op wintersport..komt dat even mooi uit allemaal :D:) |
|
|
| jochumj |
impulz was wel lekker vorig jaar
zeker genoten in die hard-trance zaal
dit jaar weer een feest?? |
|
|
|
|