|
zaterdag 15 december &joi #2 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr Mystical |
Ik kom waarschijnlijk zaterdag wel, alleen nog ff een paar dingetjes:
-Is er een minimumleeftijd?
-Is er een maximaal aantal mensen dat erin mag?
(ik zit eraan te denken om met 3/4 vrienden te komen, en ze moeten er natuurlijk wel in mogen :D) |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dr Mystical
Ik kom waarschijnlijk zaterdag wel, alleen nog ff een paar dingetjes:
-Is er een minimumleeftijd?
-Is er een maximaal aantal mensen dat erin mag?
(ik zit eraan te denken om met 3/4 vrienden te komen, en ze moeten er natuurlijk wel in mogen :D) |
Als t om TA's gaat smokkelt Iris je er wel in :P |
|
|
| Eye-Riz |
Ha dr Mystical! Long time no hear!
Tuurlijk kom je er wel in. Ze doen niet meer zo moeilijk als in het begin (dat was om de rotte appels buiten te houden volgens mij).
Kan je alleen niet meer voordoen als mijn neefje, dat heb ik al met Alpha gedaan (aangezien Alpha er nogal jong uitziet en ik niet denk dat de portiers zouden geloven dat ie gewoon een beetje overmatig is geweest met Oil of Olaz :D :D :D )
Maar STEL dat je er niet inkomt, dan zeg je maar dat je een vriend bent en speciaal komt voor mij. En anders moeten ze me maar achter de draaitafels vandaan sleuren.:D
Enne, Bellie, als je dit leest: je weet het van die deal he? Dit is je kans :D |
|
|
| Eye-Riz |
| enne oja, GEEN sportschoenen! |
|
|
| Dj Alpha |
| zoow ben weer zwaar naar beneden gehaald met da oil of olaz gedoe.. |
|
|
| Dr Mystical |
| Thnx Iris, ik zal er zijn zaterdag (maareh, zag ik er vorige keer dan zo rot uit dat ze me niet binnen wouden laten?? :D) nu alleen nog ff lief tegen me ouders doen :) |
|
|
| Akira |
| Helaas ben ik die avond dan ergens anders... |
|
|
| Eye-Riz |
Was niet slecht bedoeld hoor, Alpha
Dat ze de vorige keer moeilijk deden was omdat een zo'n portier gewoon een dikke eikel is. Die staat er gelukkig nu niet meer (hoef ik tenminste ook niet elke keer meer ruzie te maken met hem, wat ik daarvoor dus wel deed omdat ie een van onze trouwste aanhangers er steeds niet inliet, en tja, dan heb je aan mij een verkeerde, vooral als het alleen maar om uiterlijkheden gaat (die vriend is donker), daar heb ik echt een ontzettende schurfthekel aan)
Dus wees niet bang, Mystical anders komt deze moraalridder je wel uit de penarie helpen
Enne, Akira.... dat is wel het meest DOMME smoesje . Kun je niet iets originelers verzinnen? ah toe? |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Kun je niet iets originelers verzinnen? ah toe? |
Ik ga alleen uit met me sportschoenen Eye... |
|
|
| Eye-Riz |
Jij bent er zo eentje die zegt dat ie komt en het nooit doet, he Optimus :P ?
Ik denk dat zlefs sportschoenen niet meer zo'n probleem zijn, het is meer een manier voor hun om mensen te kunnen weigeren. Ik ben er geen voorstander van, ik loop er de hele tijd al tegen aan te trappen, maar ja, ik ben niet de eigenaar van die tent... |
|
|
| New Wave |
wheeeeee, leuk dat geflame :p
maaruh Iris..ikkuh kom ..............NIET.....wannthuh ik moet werken in de Klaveet.............gare Klubheadz komen dus de snollen en sletten van 12 tot 14 jaar zullen weer vollop vertegenwoordigt zijn in de Klaveet......drukdrukdruk.....was ik toch effe liever setje van jou wezen controleren :p
Ennuh lekker draaien meidjuh vanavond!!!!!!
LATAAAAAAAHHHHH |
|
|
| Jukx |

"tralalalaaaaaa.. ehhh, hoe hoe bedoel je onder invloed?" :)
hahaha, echt leuke fotos trouwens hoor!! |
|
|
|
|