return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
zaterdag 15 december &joi #2 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

[battle mode] pats! nog een keertje! [/battle mode]



NEEEEEEEEE!!! niet weeerrrrrrrrrrrrrrrrr:eek:
Dr Mystical
Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort :( :( :(

Wanneer is de volgende &joi??? Dan kom ik zeker, al moet ik ze meeschoppen.

Iedereen die wel gaat, have phun, zal haast wel lukken, want Eye-Riz draait lekker :)
Eye-Riz
joh, Mystical, niet zeuren, gewoon komen! Je kent mij, Dago komt ook, en verder komen er allemaal mensen die niet te beroerd zijn om met je te kletsen :D

geintje hoor, ik snap best wel dat je niet in je eentje wil komen. Hoewel ik het altijd wel erg leuk vind juist om alleen te gaan stappen. Leer je nog eens mensen kennen ;)

Fijne avond in ieder geval!
Optimus Trance
veel succes vanaaf Eye-Riz!!!!:D:D:D
Eye-Riz
tnx Optimus...

Het was weer erg leuk, ben nog wakker, zitten hier lekker met stel vrienden thuis :)
Dus ons feestje is nog niet afgelopen. Hoewel ik maandag mijn eerste werkdag heb, ojeeeee! Toch maar eens gaan slapen dan :D
Miss Proximus
Als jullie ook altijd allemaal naar Utrecht gaan...dan willen jullie vast ook wel oud&nieuw vieren in Leeuwarden :D
Eye-Riz
miss P, er was niemand van TA hoor, allemaal luie donders hierzo! ;)
als ze een keer zouden zijn geweest, zouden ze wel trug komen. Heb Alpha of New Wave.
Miss Proximus
Ik ben niet alleen een luie donder, maar ook nog een blutte, een moeie, een gestresste, een in-uithoek-wonende TRUT :)
New Wave
quote:
Originally posted by Dr Mystical
Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort :( :( :(




WA THA FHA!!!!!!!!....je gaat toch niet in Amersfoort stappen.........en als je me gaat vertellen dat je naar de Karseboom gaat dan IGNORE ik je hoogst persoonlijk :whip: :whip: :whip: ......vuile kutkakkers daar........nerds..........

aaaaahhhhhhhhh heerlijk :p
Dr Mystical
Dat zijn geen grappen!!!

Ik kan vol trots zeggen dat ik nog nooit in de Karseboom ben geweest, argh bah. :whip: :whip: :whip: :whip:

Tja, als je in het oh zo gezellige Soest woont, waar alles om 2 uur al dicht moet zijn, heb je niet veel keus, of je gaat naar Utrecht met de trein, of je gaat naar Amersfoort of Hilversum op de fiets. De Rumours in Amersfoort is wel redelijk oke (nix vergeleken bij alles in Utrecht natuurlijk).

Eye-Riz
nou, Utrecht heeft anders niet veel hoor. De Winkel van Sinkel en de Axl zijn kut, De Vloer, Tivoli en Ekko hebben soms drum&bass of jungle en sporadisch techno, maar de diepere trance die ik zoek, kan ik in Utrecht niet vinden. Vandaar ook onze eigen feesten.
Utrecht sux qua uitgaan!
Kruimeltje
iedereen heeft echt weer een superleuke avond gemist!!!
En dat is alles wat ik te melden heb,want ik ben nog gaar van het weekend:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement