return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
zaterdag 15 december &joi #2 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jukx
pfffff.... hahaha, zelf ben ik er ook nog niet helemaal bij volgens mij.
zit gewoon die foto in de verkeerde thread te posten kom ik net achter.
nouja, dat vorige berichtje van mij moet je dus maar even in de "NEXUS-fotos eindelijk online" - thread denken! ;)
Eye-Riz
wel jammer dat je niet komt hoor Jukx, had ik erg leuk gevonden (niet om zieltjes te winnen, maar ben wel benieuwd naar wie jij bent, mede-moraalridder :p )

Ehm, over die foto... tja.... wat zal ik nu zeggen.... het was al laat in de nacht? offeh....ik had iets in mijn oog en daarom staan ze zo half?? offeh.... ik ben gewoon ERRUG gelukkig?? Naja, je ziet al, ik ben net zo slecht in smoesjes bedenken als de rest hier op het forum :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Jij bent er zo eentje die zegt dat ie komt en het nooit doet, he Optimus :P ?




AUWWWWWW!! DIE ZIT!:D:D:D
Eye-Riz
inderdaad, die voelde je he? :p

als het te erg pijn doet, dan zeg je het maar [sadistic mode]geef ik er stiekem nog een trapje tegen aan, hihihi[/sadistic mode]

:D :D :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
[sadistic mode]geef ik er stiekem nog een trapje tegen aan, hihihi[/sadistic mode]



AUUUUUUUUWWWWWWWW!! niet doen!!!:eek:
Eye-Riz
sorry.... te laat.... :p

(kzal niet meer zo veel koffie drinken, word ik nog irritanter van dan ik al ben :D )
Optimus Trance
[nutteloze post] waarom ben je niet op irc Eye?[/nutteloze post]
Eye-Riz
[zinloze post] omdat ik dat proggie nog niet heb gedowned om erop te komen en ik ook niet meer weet waar ik het kan vinden. bovendien moet ik hier nog een paar panelen schilderen voor vanavond [/zinloze post]
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
[zinloze post] omdat ik dat proggie nog niet heb gedowned om erop te komen en ik ook niet meer weet waar ik het kan vinden. bovendien moet ik hier nog een paar panelen schilderen voor vanavond [/zinloze post]


[zinvolle post] www.mirc.com ;)[/zinvole post]
Eye-Riz
[geen post] hihihi :D, tnx! [/geen post]

Optimus Trance
quote:
Originally posted by Eye-Riz
[geen post] hihihi :D, tnx! [/geen post]



[prive post] vergeef je t me nu dat ik niet kom?;)[/prive post]
Eye-Riz
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

[battle mode] pats! nog een keertje! [/battle mode]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement