|
Progressive Breaks!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Ambient en Epic Metal zijn het enige muziekgenres die een goeie beat hebben, in elk ander muziekgenre verkankert de beat alles. |
gaan we nou ook nog met ziektes lopen gooien!?! :whip: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by tijs08
gaan we nou ook nog met ziektes lopen gooien!?! :whip: |
Ik denk dat hij Gilles de la Tourette heeft in zijn typvingers ofzo :rolleyes:
Anayway, opnemen in een kliniek is toch de enige optie voor deze gast... |
|
|
| kutvolkots |
Ja, nee, natuurlijk, er gaan natuurlijk ook echt mensen dood aan kanker als ik kanker zeg he. Er sterven jaarlijks trouwens meer mensen aan vallende kokosnoten dan aan kanker en dat mag je ook gewoon zeggen, zötermétert toch op met je gevoelszaken en ga eens logisch nadenken voordat je met je standaartuitspraken komt en nu wil ik een knuffeltje en leggen we het weer vrolijk bij.
En ik heb trouwens al 2 klinieken achter de rug en meerdere psychiaters.
EDIT: oh and btw, I stand corrected het moet natuurlijk wel zijn: 'In elk ander muziekgenre dat ik ken verkankert de beat naar mijn mening alles.' |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Ja, nee, natuurlijk, er gaan natuurlijk ook echt mensen dood aan kanker als ik kanker zeg he. Er sterven jaarlijks trouwens meer mensen aan vallende kokosnoten dan aan kanker en dat mag je ook gewoon zeggen, zötermétert toch op met je gevoelszaken en ga eens logisch nadenken voordat je met je standaartuitspraken komt en nu wil ik een knuffeltje en leggen we het weer vrolijk bij.
En ik heb trouwens al 2 klinieken achter de rug en meerdere psychiaters.
EDIT: oh and btw, I stand corrected het moet natuurlijk wel zijn: 'In elk ander muziekgenre dat ik ken verkankert de beat naar mijn mening alles.' |
Okee dit gaat te ver. Empathie is schijnbaar iets waar deze pino nooit van heeft gehoord. Ach, hij leeft toch in zn ééntje op deze planeet, toch? :rolleyes: *ign0redddd* |
|
|
| kutvolkots |
| Ik heb nog nooit een behoorlijk argument van wie dan ook mogen zien waarom je niet met ziektes zou mogen schelden, het is een ing gevoel mensen weten zelf ook niet waarom ze dat vinden. "Buhuhuh, m'n oma is aan kanker overleden ja!", mens, houd je schurftgat, mijn opa is in een autoöngeluk omgekomen maar ik ga ook niet flippen als iemand het woordt 'auto' in de mond neemt, argumenten of stfu. |
|
|
| Chicane |
| Hoe diep je nu ook gezonken bent met die opmerkingen van je, ik mag hopen dat je niet hoeft mee te maken in je leven wat mensen met kanker meemaken en moeten doorstaan. Dat is iets wat je je grootset vijand niet gunt. Dan kan je nu gaan blaten met het argument dat mensen die een auto ongeluk hebben gehad ook veel moeten ondergaan, heb je helemaal gelijk in, daarom toon je respect aan mensen die leed moeten verwerken en ga je die mensen niet onderuit halen door die opmerkingen van je. Verder ga ik niet lopen dreigen met ziektes of dood, als ik een godsgeklaagde hekel aan je hebt dan kan dat ook gewoon to-the-point neergezet worden, zonder al te veel bijvoegelijk naamwoorden. |
|
|
| SnuggLe |
Ei, mag deze stakker nu EINDELIJK een ban?
Oh en verder:
Caves of Joy, ik denk dat er hier gedacht werd aan die softerotische feesten, die hebben ook een dergelijke naam namelijk (Little sins caves of joy oid). |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ei, mag deze stakker nu EINDELIJK een ban?
|
+1 |
|
|
| TranceFool |
| Inderdaad, wanneer wordt dat kleutertje nou eindelijk eens gebanned.... |
|
|
| SnuggLe |
Achter de schermen wordt er hard gewerkt :p
Help is underway! SuperSnuggle to the rescue*, bier op DanceValley kan het proces bespoedigen :toothless
* In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Achter de schermen wordt er hard gewerkt :p
Help is underway! SuperSnuggle to the rescue*, bier op DanceValley kan het proces bespoedigen :toothless
* In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :D |
Jij altijd met je bier, volgens mij ben jij het halve board nog een biertje schuldig ;)
Of is die achterstand inmiddels bijgewerkt? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jij altijd met je bier, volgens mij ben jij het halve board nog een biertje schuldig ;)
Of is die achterstand inmiddels bijgewerkt? |
Debet:
- Djeebie
- Jij
Credit:
- High_NRG (ivm alle wiet)
- PartyHardy (ivm Sasha)
Dus, de balans is nul. Maar kom maar halen op DanceValley bij Sasha Remco. Is sowieso al een tijd geleden. Kom je effe hallo zeggen? |
|
|
|
|