return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Progressive Breaks!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
TranceFool
Balans is bij ons volgens mij ook 0, maar een biertje sla ik natuurlijk nooit af :p


Ja ik kom zeker ff langs. Sasha en Hernan wil ik sowieso zien, maar goed qua techno staat er ook heel wat leuks en ik wil ook nog ff bij Lovefields en de Electro area kijken, maar bij Sasha ben ik ook wel te vinden.


(en nu weer back on topic wat ik vergal de hele thread)
Muppy
quote:
Ei, mag deze stakker nu EINDELIJK een ban?


+1
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Debet:
- Djeebie
- Jij

Credit:
- High_NRG (ivm alle wiet)
- PartyHardy (ivm Sasha)


Dus, de balans is nul. Maar kom maar halen op DanceValley bij Sasha Remco. Is sowieso al een tijd geleden. Kom je effe hallo zeggen?


Ja dat kan je dus wel vergeten eh! :whip:
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ja dat kan je dus wel vergeten eh! :whip:

Drinkt ie zijn biertje zeker ook maar half op :)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by basd
Drinkt ie zijn biertje zeker ook maar half op :)


Het zou me niets verbazen... :D
BaRTeZ
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ei, mag deze stakker nu EINDELIJK een ban?


+1.5
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Drinkt ie zijn biertje zeker ook maar half op :)


LOL! :D
eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.


:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.


Bow down to the mighty powers of EI!


tijs08
quote:
Originally posted by eieregooie
Er was al een optelsommetje gaande betreffende kvk, en aangezien er toch wel een flink aantal mensen zijn die aanstoot nemen aan z'n gedrag, danwel z'n nickname, denk ik dat hij hier toch wel over de streep is gegaan.

We weten inmiddels allemaal dat ie een spelletje speelt, en provocatief probeert te zijn (en dat hij zichzelf natuurlijk geniaal vindt), dus dan lijkt dit me een geschikt moment om hem dan ook de spelregels eens duidelijk te maken.

Bovendien heb ik gezien dattie ook in het Belgische forum uit z'n slof is geschoten.

Aangezien vandaag de laatste dag is voordat ik op vakantie ga, ben ik geforceerd om vandaag de knoop door te hakken. Ik heb het gevoel dat t in de komende weken wel eens uit de hand zou kunnen, en dat moet ik dan maar proberen te voorkomen in de vorm van een ban voor kvk.


Dank u.
Three 'O Three
Hoezee!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement