return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Progressive Breaks!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Mindphaser
Zal me niks verbazen als die gozer zo obsessed is dat ie gewoon bij zijn buren aanbelt om zich daar onder een andere naam op TA aan te melden en weer vrolijk verder te gaan.

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n voorstander van het bannen van mensen aangezien ik altijd anderen probeer te respecteren, hoe anders ze ook zijn.. al is deze gozer misschien wel iets te ver doorgedraait idd.
eieregooie
Mja, je "leeft samen" op zo'n forum, beetje aanpassen mag wel... Mijn taalgebruik bvb is hier ook netter dan wanneer ik met me vrienden in de kroeg zit. Er zijn genoeg hints zijn kant op gegaan, en alsie daar niks mee doet... Sja, zelf weten...
robin
Hm het gaat al weken goed, en dan net voor de mod weggaat gooi je lekker olie op zn vuurtje.. ik wed dat ie terug komt :)

Graag binnen een week, daarna ga ik weg en ik wil geen post missen
eieregooie
Blijkbaar ging het niet goed, want het regende klachten ;) En gezien z'n reactie in pm denk ik niet dat we ons ergens druk om hoeven te maken...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Mindphaser
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo'n voorstander van het bannen van mensen aangezien ik altijd anderen probeer te respecteren, hoe anders ze ook zijn....

Dat kan wel zo zijn, hardstikke okay natuurlijk maar naast de belachelijke opmerkingen in deze thread voegde hij gewoon totaal niets toe, als er een onderwerp aangesneden werd begon hij weer over totaal iets anders onzinnigs, dan moet je "mensen die anders zijn" wel respecteren maar je kunt het ook overdrijven, kijk alleen al naar zijn username, hij kwam hier niet met de intentie om relaxt mee te schrijven maar om gewoon te provoceren. Met zo'n intentie is een ban natuurlijk meer dan terecht...
d-miurge
de beste producer is Tim Fretwell, naar mijn mening.
Droevig voor mijn taal.
Donna
Idd Onno,wisdom! ;)
Verder leren dit soort mensen pas ECHT als ze eindelijk eens iets gaan meemaken in hun bekrompen leven dus meer energie in welke vorm dan ook aan zo'n iemand geven is beneden nivo,ban correct voor de TA samenleving.

Verder vind ik dat high nogwattes gelijk heeft qua dat dikgedrukte geneuzel op niks af van die progressive kenner.
Deze knul wilt zich onderscheiden van de rest dmv irritant doen dus waarschijnlijk is ie idd 15,of gewoon een aandachttrekker,en dat blijven zowieso altijd kinderen.
ahp2002
deze gast houdt nooit op, ik had hem al op t.nu permanent gebanned een aantal weken geleden.

waarschijnlijk is hij nu al weer bezig op een ander forum.

over dattie met ziektes scheld dat mensen daar ineens moeilijk over doen vind ik wel raar. ik heb die remy d hier nl ook met allerlei varianten zien strooien.. en toen kwam er nix :o
eieregooie
quote:
Originally posted by d-miurge
de beste producer is Tim Fretwell, naar mijn mening.
Droevig voor mijn taal.

Without that 2nd sentence it would have been perfect ;)
tijs08
quote:
Originally posted by ahp2002
over dattie met ziektes scheld dat mensen daar ineens moeilijk over doen vind ik wel raar. ik heb die remy d hier nl ook met allerlei varianten zien strooien.. en toen kwam er nix :o

Remy D kennen we nu wel en daar heb ik in beginne ook wel eens wat over gezegd, maar het woord k*nker zal je hem niet vaak zien posten.

Opgeruimd staat netjes!! :)

Donna
quote:
Originally posted by ahp2002
deze gast houdt nooit op, ik had hem al op t.nu permanent gebanned een aantal weken geleden.

waarschijnlijk is hij nu al weer bezig op een ander forum.

Aangezien deze TA gemeenschap meeleeft met elkaar wordt er naar omstandigheden die er op dat moment toedoen op gereageerd,politiek correct of niet,lekker belangrijk.
robin
http://appelsoep.web-log.nl/log/2923983
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement