|
Verslaafd aan......?
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
Zat net effe op TA-Belgium en kwam deze topic tegen.
Nou ik er over nadenk besef ik me dat ik toch wel aan best veel dingen verslaafd ben.. vi.nl bekijk ik gewoon elke 10 min.
Moet altijd malaga ijs in huis hebben.. samen met reuze stroopwafels van de appie :D
Aan wat ben jij verslaafd? |
|
|
| robin |
| Cola, Internet, en vast nog ontelbaar veel dingen, maar daar wil ik eigenlijk niet over na denken :clown: |
|
|
| Chicane |
Verslaafd aan
..verzamelen: gewoon leuk om te doen, niet genoegen nemen met maar 1 ding uit een serie, maar de hele serie zien te scoren en dan weer weg laten rotten of gigantisch stoffig laten worden.
..World of Warcraft: ach ja..
..Winegum
..Forums/Nieuwssites lezen als er niks te doen is.
..Krullen draaien in mn haar uit verveling als mn haar lang genoeg is :)
..Goede muziek: klinkt cheezy, maar is wel zo :) |
|
|
| Muppy |
TA:nervous:
goede muziek
smsen:haha: |
|
|
| basvh |
-COLA (als het moet 2 flessen per dag) :nervous:
-House muziek
Verder dingen zoals internetten/msn/sms dat ik veel doe maar eigenlijk wel zonder zou kunnen als het moet |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
-COLA :nervous:
|
+1 |
|
|
| BaRTeZ |
| te veel, maar teletekst is wel het ergst :) |
|
|
| Mindphaser |
Heb d'er zelf ook nog een paar toe te voegen:
- Chamionship manager.
Speel op dit moment met Mansfield uit Engeland.
Game time: 15 days, 21 hours, 10 min.
(begin altijd met een klein clubje uit de 3rd division of nog beter: uit de conference, heb je een stadion met een capiciteit van 5000 plus als je geluk hebt een 10.000,- aan transfersbudget, uiteindelijk na dagen spelen geeft het een grote kick als je dan in de premier leage om europees voetbal speelt en er veel spelers zijn die jou club als favoriete club hebben :D)
- Classics, het valt me ook op dat elke keer als ik een classic zie ik hem wel weer download.. ook al heb ik hem al 5 keer gebrand of of 5 verschillende plekken op mijn hd.. liefst heb ik die dingen gewoon op elke cd staan en het liefst kom ik die gewoon tegen in elk mappie op mijn computer :D |
|
|
| MdJ |
| Email checken, het lijkt wel alsof m'n Outlook Express taskbar shortcut behekst is (min. 1x per 10 minuten) :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Op dit moment World of Warcraft.......... |
|
|
| Fkwebeman |
Hattrick
Na mijn championship manager 00/01 verslaving ondekte ik hattrick, sinds ik daarbij nog supporter aanschafte ben ik verkocht. Beheer je eigen voetbalclub en speel tegen andere nederlanders in je league. Nederland is op dit moment een van de grootste landen. Ik speel 4e divisie (van de 11)
http://www.hattrick.org
en daarnaast nu ook Battlefield 2 |
|
|
|
|