return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
השכרת דיסקוטק
View this Thread in Original format
DjNumShum
תגידו,

כמה בערך עולה להשכיר דיסקוטק כמו ה TLV או ה DOME?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum
תגידו,

כמה בערך עולה להשכיר דיסקוטק כמו ה TLV או ה DOME?


המ.....
אני משאר בסביבות ה10,000 פלוס....
DjNumShum
אני משער שאפלו פחות מזה...
בגלל שאתה עושה איתם איזה קומבינה שהם משאיים את הבר אצלהם ואז הם גם עושים כסף על הבר..
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum
אני משער שאפלו פחות מזה...
בגלל שאתה עושה איתם איזה קומבינה שהם משאיים את הבר אצלהם ואז הם גם עושים כסף על הבר..


יכול להיות....
בכמה אתה אומר אתה יכול להוציא מהם?
DjNumShum
אני מאמין שאת הטי אל וי אפשר להשיג ב 6500 ושהבר נשאר אצלהם...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjNumShum
אני מאמין שאת הטי אל וי אפשר להשיג ב 6500 ושהבר נשאר אצלהם...


אתה מתכוון להשכיר או שסתם שאלת?
DjNumShum
כן, אני מתכוון להשכיר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
כן, אני מתכוון להשכיר


איזה מסיבה אתה הולך לעשות שם??
לאיזה גילאים??
DjNumShum
לא יודע עדיין אחי זה עדיין מה זה בחיתולים..

אבל משהו כמו 16+
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
לא יודע עדיין אחי זה עדיין מה זה בחיתולים..

אבל משהו כמו 16+


מתאים לי אחי

אז אל תשכח להודיע לי מתי ואיפה המסיבה
ואני מרשה לך לארגן לי כמה חינמים :D

דרך אגב... בן כמה אתה??

DjNumShum
18
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
18


סבבה אחי
אז אל תשכח להודיע לי על המסיבה
אפילו אם זה יהיה עוד כמה חודשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement