|
Tiësto's Eredivisie tune (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Dus jij denkt niet dat de persoon die met die idee is gekomen eerst heel lang met Tijs en managers rond de tafel hebben gezeten en precies hebben verteld wat het moest worden? Hij had ook een enorm mooie gevoelige track ervoor kunnen maken als hij die vrijheid had, maar dat heeft hij logischerwijs niet omdat de tune voor een bepaald doel is, en die mannetjes die dat verzinnen hebben dat altijd wel tot in de puntjes bedacht.
Het gaat erom dat dat nieuwe programma vernieuwd en al op de buis knalt en als dan die melodie afkomstig is van de gehypte nummer 1 dj van de wereld dat is alleenmaar voor de goed voor het imago van het programma en om te laten zien dat ze met de "tijd" meegaan. Zoals zo'n woordvoerder al was geqoute in een artikel "Wij vinden dat een persoon zoals Tiesto goed past bij ons beeld wat we voor ogen hebben"(of in iedergeval op dat kwam het neer). |
Dat weet ik ook allemaal wel ;)
Ik wil gewoon maar zeggen dat het toch niet meer dan logisch is dat Tiesto-fans niet echt tevreden zijn met dit deuntje!? Tuurlijk, het kon en mocht ook helemaal geen pure emotionele trancetrack zijn, en ik snap wel dat de mensen van dat programma Tiesto wel met een bepaalde reden hebben gevraagd om die tune te maken. Maar dan had Tiesto gewoon moeten zeggen: "Sorry jongens, maar dit laat ik aan me voorbij gaan. Dit is beneden mijn artistieke waardigheid, en m'n fans gaan het al helemaal niks vinden.". Dat hij het toch heeft gedaan is zijn keuze, maar dan vind ik ook dat mensen wel het recht hebben om zich vragen te stellen of te klagen over zijn beslissing of het uiteindelijke eindproduct... |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Ja, maar omdat iedereen meteen al begon met slecht dit slecht dat, en het beoordeelde als een "Tiesto track". Het was waarschijnlijk een enorme uitdaging voor Tijs en daarom heeft hij het gedaan. Zoals New Wave als zei de beelden moet erbij en ik zie het zo heel simpel in een programma komen, iets wat ik niet had verwacht dat hij dat zo zou kunnen. |
|
|
| ahp2002 |
| Dit doet me denken aan Megaman op de NES |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar dan had Tiesto gewoon moeten zeggen: "Sorry jongens, maar dit laat ik aan me voorbij gaan. Dit is beneden mijn artistieke waardigheid, en m'n fans gaan het al helemaal niks vinden.". |
Dit is wel echt het ergste gezwans wat ik ooit gehoord heb!!!
Hij gaat toch geen klus afzeggen omdat heel misschien zijn fans het niet mooi vinden!!! Dit zijn de krenten in de pap! Dit zijn klusjes waar je nog meer waardering voor krijgt. Dit is juist artistiek! Coca cola reclame, tune van olympische spelen. Dit is nou een reden waarom hij anders is dan de rest van de DJ's. Dit projectje gaat helemaal niet om zijn fans, het gaat hier niet om platen verkopen, het gaat om zelfverdoening en de leuke extra dingen die je naast je draaien kan doen. Sorry hoor maar zoals je nu post ben je echt een simpele ziel!
En trouwens, dit zou tijs nooit zeggen. Zo is hij niet. Ik moest een keer in het Spanje met hem werken. Hij moest een setje draaien in Pacha en door omstandigheden kwam ik later aan. Hij heeft daarom speciaal zijn setje 20 minuten uitgesteld. Echt respect als mens! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Hij had ook een enorm mooie gevoelige track ervoor kunnen maken als hij die vrijheid had |
Dat is ie volgens mij al een jaar of zes verleerd.
Verder geef ik em groot gelijk dat ie dit soort klussen aanpakt. Het scoort toch wel, ook al is het de grootste troep die er is. |
|
|
| Ding Chavez |
| Komt dit niet uit je Bart Smit keyboardje knallen als je op het demo knopje drukt :conf: |
|
|
| AversusZ |
tja, tis geen meesterwerk om het zacht uit te drukken. Beetje "cheesy" zelfs.
Deed me wel beetje denken aan die actie toen met Coca Cola. Dat korte nummer Searching. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Komt dit niet uit je Bart Smit keyboardje knallen als je op het demo knopje drukt :conf: |
Vastwel.:rolleyes: |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by AversusZ
tja, tis geen meesterwerk om het zacht uit te drukken. Beetje "cheesy" zelfs.
Deed me wel beetje denken aan die actie toen met Coca Cola. Dat korte nummer Searching. |
ja, maar searching klonk tenminste wel lekker. Dit nummer zuigt. |
|
|
| tiestoworld |
| De pot verwijt de ketel topic here :whip: |
|
|
| sndh |
is tiesto de pot en zijn wij de ketel? Ik wil er ook wel wat aan toevoegen. Ikben het wel met Jasperovitz eens wat betreft de artistieke waardigheid. Ik denk dat je als DJ moet draaien voor je fans, en niet voor de krenten in de pap. Ik snap echt niet waarom Tiesto zijn trouwe fans die zelfs nu nog achter hem aan wandelen moet teleurstellen voor het geld. Zoiets pikken die fans ook nog, en je krijgt zelfs van die vogels die een oneliner erin gooien om de goede naam van hun idool te verdedigen.
Ik snap echt niet waarom iedereen nog zo wild is van het artistieke hoogstandje wat tijs verwest heet. 6 jaar geleden snap ik nog, en zijn magik cds kon ik ook altijd waarderen, maar de afgelopen paar jaar gaat het in mijn ogen zo ver achteruit, niet alleen qua kwaliteit, maar ook qua intentie. Je zou je als fan toch behoorlijk kut moeten voelen als je hoort dat je idool een geldwolf was en in feite jouw fan-activiteit samen met al je medefans zou verwaarlozen?
Echt, als we zo Sasha in een yogurtreclame tegenkomen en hij daar een prutnummer voor horen maken, dan schreeuwen er ook een hele hoop schande. |
|
|
| Tim81 |
| Ze moeten inderdaad wel hele mooie beelden onder deze muziek zetten, want hier krijg je zeker geen kippenvel van... |
|
|
|
|