return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Tiësto's Eredivisie tune (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by tiestoworld
De pot verwijt de ketel topic here :whip:

Ten eerste: Boehoehoe.

Ten tweede: op welke manier hebben WIJ onze ziel verkocht aan Talpa? Leer eerst eens normaal Nederlands voordat je van die quasi-wijze uitspraken erin gooit.

Ga anders lekker naar je fanboy soortgenoten op tiesto.com.
mdk
Sorry hoor, maar als ze je vragen, waarom zou je het dan niet doen?
Beneden je artistieke waardigheid? Wat is dit voor slap excuus, voel je je te goed ervoor? Dan ben je triester dan wanneer je het gewoon wel doet.
En de fans teleurstellen? Die snappen ook wel dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen aan te spreken, en dat dit niet de nieuwste 'tiesto single' is, die die vaak in zijn sets zal draaien.
Dus ik kan me niet voorstellen dat er een fan teleurgesteld is.

Het enige waar de fans teleurgesteld over zouden kunnen zijn is dat de 'tiesto-bashers' elke mogelijkheid aangrijpen om weer hun gal te spuwen, en zo lekker de boel weer kunnen afzeiken. Uiteraard gebruiken zij ook dit er weer voor. En voor de gemakkelijkheid vergeten zij dus ook even dit nummer in de juiste context te bekijken.
tiestoworld
quote:
Originally posted by mdk
Sorry hoor, maar als ze je vragen, waarom zou je het dan niet doen?
Beneden je artistieke waardigheid? Wat is dit voor slap excuus, voel je je te goed ervoor? Dan ben je triester dan wanneer je het gewoon wel doet.
En de fans teleurstellen? Die snappen ook wel dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk mensen aan te spreken, en dat dit niet de nieuwste 'tiesto single' is, die die vaak in zijn sets zal draaien.
Dus ik kan me niet voorstellen dat er een fan teleurgesteld is.

Het enige waar de fans teleurgesteld over zouden kunnen zijn is dat de 'tiesto-bashers' elke mogelijkheid aangrijpen om weer hun gal te spuwen, en zo lekker de boel weer kunnen afzeiken. Uiteraard gebruiken zij ook dit er weer voor. En voor de gemakkelijkheid vergeten zij dus ook even dit nummer in de juiste context te bekijken.

..................................................................
ZUCHT

commentaar ..commentaar.....commentaar......commentaar

Het is nooit goed, einde zonder gebed.

De meeste die commentaar geven kunnen net de cdspeler aanzetten of bedienen :haha:
Niet grof bedoeld maar als voorbeeld, ik wil wel eens zien of jullie zo goed zijn.

Verlopig heeft hij wel veel dingen op zijn naam staan.
Muppy
Een leader maken voor een reclame spotje of voor een tv-programma is iets heel anders dan een nummer van 7 minuten waarin je op kan bouwen. Dus vind ik dattie het nog best goed gedaan heeft. Ja ok het klink misschien erg cheesy, maar je kan nou eenmaal niet een diepe progressive track maken als tune voor een programma dat elke week op de buis is...
Djeebie
Wat een geouwehoer allemaal zeg. Het gaat hier gewoon om meningen over dat nummer hoor. En ik vind het gewoon een kutintro. Voor een intro van een voetbalprogramma had hij echt iets veel beters kunnen maken wat gewoon klinkt als de normale dingen die hij produceert. En ik geef hem uiteraard ook groot gelijk dat hij deze klus heeft aangepakt. Zou ik ook doen. Maar niet met zo'n Fox kids melodietje :o
sndh
quote:
Originally posted by tiestoworld
..................................................................
ZUCHT

commentaar ..commentaar.....commentaar......commentaar

Het is nooit goed, einde zonder gebed.

De meeste die commentaar geven kunnen net de cdspeler aanzetten of bedienen :haha:
Niet grof bedoeld maar als voorbeeld, ik wil wel eens zien of jullie zo goed zijn.

Verlopig heeft hij wel veel dingen op zijn naam staan.



Ik geloof niet dat ik even goed of groot als Tiesto moet zijn om een nummer te kunnen beoordelen, of het lekker klinkt of niet....
basd
quote:
Originally posted by tiestoworld
De meeste die commentaar geven kunnen net de cdspeler aanzetten of bedienen

Vast. En jij was er zeker live bij toen de gloeilamp uitgevonden werd?

quote:
Niet grof bedoeld maar als voorbeeld, ik wil wel eens zien of jullie zo goed zijn.

Dat is altijd het eerste argument wat mensen van stal halen als ze het idee krijgen dat hun grote idool bekritiseerd wordt. Weet je echt niks beters?
Ultravibe!
Alleen het feit dat deze tune gemaakt moest worden door Tiesto, en niet door een willekeurige engineer wat ook makkelijk gekund had, geeft aan in hoevere de naam Tiesto inmiddels commercieel aantrekkelijk is. Dat is gewoon het jammere.
Muppy
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Alleen het feit dat deze tune gemaakt moest worden door Tiesto, en niet door een willekeurige engineer wat ook makkelijk gekund had, geeft aan in hoevere de naam Tiesto inmiddels commercieel aantrekkelijk is. Dat is gewoon het jammere.


daar ben ik het mee eens...maar dat gaat om de naam, en niet om het muziekje:o
New Wave
quote:
Originally posted by sndh
is tiesto de pot en zijn wij de ketel? Ik wil er ook wel wat aan toevoegen. Ikben het wel met Jasperovitz eens wat betreft de artistieke waardigheid. Ik denk dat je als DJ moet draaien voor je fans, en niet voor de krenten in de pap. Ik snap echt niet waarom Tiesto zijn trouwe fans die zelfs nu nog achter hem aan wandelen moet teleurstellen voor het geld. Zoiets pikken die fans ook nog, en je krijgt zelfs van die vogels die een oneliner erin gooien om de goede naam van hun idool te verdedigen.
Ik snap echt niet waarom iedereen nog zo wild is van het artistieke hoogstandje wat tijs verwest heet. 6 jaar geleden snap ik nog, en zijn magik cds kon ik ook altijd waarderen, maar de afgelopen paar jaar gaat het in mijn ogen zo ver achteruit, niet alleen qua kwaliteit, maar ook qua intentie. Je zou je als fan toch behoorlijk kut moeten voelen als je hoort dat je idool een geldwolf was en in feite jouw fan-activiteit samen met al je medefans zou verwaarlozen?
Echt, als we zo Sasha in een yogurtreclame tegenkomen en hij daar een prutnummer voor horen maken, dan schreeuwen er ook een hele hoop schande.


Ga je duitse helm wassen kerel....je praat kopkaas!!

robin
quote:
Originally posted by New Wave
Ga je duitse helm wassen kerel....je praat kopkaas!!


Whaha
Mindphaser
Lekker boeiend allemaal zeg..

Beetje makkelijk om hem op alle dingen af te rekenen naast het draaien/produceren.. ik ben een fan van Tiesto omdat ie in mijn ogen lekker kan draaien, wat ie naast het draaien allemaal doet kan me geen reet schelen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement