return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Tiësto's Eredivisie tune
View this Thread in Original format
Djeebie
Sorry, maar dit is zó slecht dat hij z'n eigen thread verdient. Luister op http://talpadownloads.nl/Talpa/index.php

De tering zeg, Flodder meets Te Land Ter Zee en In De Lucht :stongue: Echt een aanfluiting.
Freezel
Er is toch een groot tosti-topic?

Whahaha klinkt echt te simpel :stongue: :stongue: Mja, hij zal er wel genoeg centen voor gekregen hebben.
Matthijs
inderdaad, dit klinkt wel héél goedkoop! Maar het moet natuurlijk leuk worden gevonden door een publiek tussen de 8 en 80 jaar, vandaar dat het waarschijnlijk zo'n 'toegankelijk' melodietje is geworden.
magrec
tering, dit is wel hhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll
slecht....
moogwai
Lekker catchy man :toothless
MaGiKaL_MiKe
Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten...
Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou worden, het is toegankelijk en het heeft het typische voetbal "gevoel" vind ik. Dat zit er gewoon in het is zoals hij nu is prima geschikt voor de doeleindes die ik hier boven heb beschreven.

het zal dan ook echt niet iets zijn wat hij in zijn sets zal draaien hoor.. :haha:
Djeebie
Dat moest er nog eens bijkomen dat hij die rotzooi in z'n sets ging draaien zeg :D Sorry, maar ik vind dit echt geen tune voor het voetbal.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten...
Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks.

Waarom vraag je dan aan iemand als Dj Tiesto om zo'n tune te maken in de eerste plaats? Als je zo iemand vraagt om een tune te maken kan je toch al wel verwachten dat de mensen een degelijke track of tune verwachten in plaats van wat rotzooi?
magrec
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten...
Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou worden, het is toegankelijk en het heeft het typische voetbal "gevoel" vind ik. Dat zit er gewoon in het is zoals hij nu is prima geschikt voor de doeleindes die ik hier boven heb beschreven.



Dan kun je toch echt wel iets beters verzinnen dan dit????
HiGH_NrG
Wat een aanfluiting... :stongue:

MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Waarom vraag je dan aan iemand als Dj Tiesto om zo'n tune te maken in de eerste plaats? Als je zo iemand vraagt om een tune te maken kan je toch al wel verwachten dat de mensen een degelijke track of tune verwachten in plaats van wat rotzooi?


Dus jij denkt niet dat de persoon die met die idee is gekomen eerst heel lang met Tijs en managers rond de tafel hebben gezeten en precies hebben verteld wat het moest worden? Hij had ook een enorm mooie gevoelige track ervoor kunnen maken als hij die vrijheid had, maar dat heeft hij logischerwijs niet omdat de tune voor een bepaald doel is, en die mannetjes die dat verzinnen hebben dat altijd wel tot in de puntjes bedacht.

Het gaat erom dat dat nieuwe programma vernieuwd en al op de buis knalt en als dan die melodie afkomstig is van de gehypte nummer 1 dj van de wereld dat is alleenmaar voor de goed voor het imago van het programma en om te laten zien dat ze met de "tijd" meegaan. Zoals zo'n woordvoerder al was geqoute in een artikel "Wij vinden dat een persoon zoals Tiesto goed past bij ons beeld wat we voor ogen hebben"(of in iedergeval op dat kwam het neer).
New Wave
Prima stukkie voor een leader. het wordt nog gemonteerd met beelden er onder. Dan krijg je er nog een ander gevoel bij. Het is een leader en niet zijn nieuwe singel en daarom het wat peppie en kokkie achtige melodietje.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement