return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
View this Thread in Original format
yahel222
לא שאני רוצה להתחיל פה איזה ויכוח פוליטי

סתם לציין שזה מתחיל בעוד כמה שעות

איזה כיף
יהיה קצת אקשן

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
DJ-Kreing^^
יאללה מכות!$!$!$

:whip: :whip: :whip:
yaman
כן מה לעשות זה התחיל

הכי מרגיז אותי הקטע הזה של החמאס עושה מסיבות וחאפלות
Shahar
כושלאמאמאשלהם שיתפנו מה קרה חיילים צריכים ללכת לפנות אותם?
וואלה היום אמרו לי סופית שלא צריכים חייל כמוני שםםםם
:D :D :D
coby
יאאלההה קצת פיצוחים לשבת עם חברים בסלון..
Shahar
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה
KrazyDJs
התנתקות קות קות קות קותתתתתת, התנתקותתתתת :p
(יש פה עוד מישהו שרואה עולמו של רנו פסקל?)


דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...


יעבור אם יש שם אנשים שבאו בראש כמוני
אמרתי מההתחלה שעוד היה לי ראיון
אני בא לשם מי שעומד לי בדרך אני ישבור לו תפנים כלא מעצר על הזין שלי גם ככה אין לכם מקום בכלא ולא תשלחו אותי כי יהיה חסר לכם חייל
זה אחד הסיבות שגרמו להם לא לרצות אותי חח
YoraY
בעיה בעיה ההתנתקות הזאת רוב הסיכויים שזה יסתיים ברע - יענו במידה ותהיה התנתקות מוחלטת הערבים עדיין יעשו בעיות


לדעתי בסוף התהליכים של שרון אם הבני זונות לא משתפים פעולה - להשמיד תמזדיינים
cluBBer
כל ההפגנות האלה וכל הבולשיט הזה בגלל שלאנשים משעמם בארץ
אז הם מחפשים קצת אקשן

yahel222
quote:
Originally posted by Shahar
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה


הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול


מי שחכם לא הולך לשם
ובוא תשמע סיפור
יש לי בגף 20 חיילים
ניסו לשלוח הרבה אנשים
כל אחד בסוף הבינו שלא כשיר לזה
הגיעו אלי ואל חבר שלי
לא רוצים אותי בגלל בעיות משמעת ופטורים שיש לי
חבר שלי הוציא גימלים
זה ששלחו במקומי דפק נפקדות
היום סופית ויתרו על הגף שלנו והחליטו שגף לוגיסטיקה לא יצא למשימה עקב אי כשירות החיילים

אז אף ג'ובניק לא יצא לזה אם לא בזין שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement