|
ההתנתקות - לא בקטע פוליטי (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
לדעתי זה הראה פעם נוספת איזה צבא תותח יש לנו ואני שמח להיות חלק בו
אני מבטיח לכם שאם צבא ארה"ב למשל היה מטפל במקרה, היו הרבה הרוגים. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
החשש היה שיחזור המקרה של לפני 10 שנים כאשר באותם נסיבות מתו אנשים והיה הרבה בלגאן...
גם העובדה שמתנחלים הם ציוניים קיצוניים לא הבטיחה פינוי חלק מלכתחילה...
טוב שבסוף אף אחד לא נפגע קשה... זה הכי חשוב... |
ואלה לא ידעתי את זה
בפינוי של ימית היו הרוגים ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DjChook
לדעתי זה הראה פעם נוספת איזה צבא תותח יש לנו ואני שמח להיות חלק בו
אני מבטיח לכם שאם צבא ארה"ב למשל היה מטפל במקרה, היו הרבה הרוגים. |
כן יש מצב... למרות שאי אפשר לדעת ככה מראש...אתה יודע הכל מקרי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני שמח להיות חלק בו |
פעם הבאה שנצטרך לבחור מוד תדע לך שהפסדת את הקול שלי :whip: :whip: :whip: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ואלה לא ידעתי את זה
בפינוי של ימית היו הרוגים ? |
אז מה חשבת שכולם חששו שזה יחזור...
אחי היה שם בלאגן חבלז... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
אז מה חשבת שכולם חששו שזה יחזור...
אחי היה שם בלאגן חבלז... |
לא יודע מה היה אז
אבל היום כשיש לך 4 חיילים על בנאדם לא יכול להיות בלאגן |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
פעם הבאה שנצטרך לבחור מוד תדע לך שהפסדת את הקול שלי :whip: :whip: :whip: |
+1 :wtf: :wtf: :wtf:
עד מתי צעירים יעלוזו ופז"מניקים יזילו דמעה ????? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
עד מתי צעירים יעלוזו ופז"מניקים יזילו דמעה ????? |
יפה אמרת :D
אתה בווקס היום? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
יפה אמרת :D
אתה בווקס היום? |
כן גם אתה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כן גם אתה? |
יאפ |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by taltul
אז מה חשבת שכולם חששו שזה יחזור...
אחי היה שם בלאגן חבלז... |
היה בימית בלאגן גדול אני אני די בטוח שלא היו הרוגים....
בכל אופן מזה למדו המון ובגלל זה היו הפעם 50 אלף אנשי בטחון על 2000 מתנגדים....
בכל אופן זה עבר חלק ומאד הפתיע אותי בכלל האמנתי שתוך יום-יומיים יקרה משהו רע ואז יפסיקו את התכנית לזמן בלתי מוגבל או משהו כזה
ובלי קשר אני בעד כי פשוט לא שווה להחזיק שם ישובים בכזה מקום
ואני השתתפתי פעם בתרגיל של פינוי נצרים תחת אש
וזה היה פשוט בלתי אפשרי לעשות את זה בלי נפגעים
ואגב כל כפר דרום - כל !! תושבי כפר דרום יגורו באותו בנין באשקלון !!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואגב כל כפר דרום - כל !! תושבי כפר דרום יגורו באותו בנין באשקלון !!! |
טוב מאוד :D |
|
|
|
|