|
ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
לא שאני רוצה להתחיל פה איזה ויכוח פוליטי
סתם לציין שזה מתחיל בעוד כמה שעות
איזה כיף
יהיה קצת אקשן
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יאללה מכות!$!$!$
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| yaman |
כן מה לעשות זה התחיל
הכי מרגיז אותי הקטע הזה של החמאס עושה מסיבות וחאפלות |
|
|
| Shahar |
כושלאמאמאשלהם שיתפנו מה קרה חיילים צריכים ללכת לפנות אותם?
וואלה היום אמרו לי סופית שלא צריכים חייל כמוני שםםםם
:D :D :D |
|
|
| coby |
| יאאלההה קצת פיצוחים לשבת עם חברים בסלון.. |
|
|
| Shahar |
| בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה |
|
|
| KrazyDJs |
התנתקות קות קות קות קותתתתתת, התנתקותתתתת :p
(יש פה עוד מישהו שרואה עולמו של רנו פסקל?)
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק... |
יעבור אם יש שם אנשים שבאו בראש כמוני
אמרתי מההתחלה שעוד היה לי ראיון
אני בא לשם מי שעומד לי בדרך אני ישבור לו תפנים כלא מעצר על הזין שלי גם ככה אין לכם מקום בכלא ולא תשלחו אותי כי יהיה חסר לכם חייל
זה אחד הסיבות שגרמו להם לא לרצות אותי חח |
|
|
| YoraY |
בעיה בעיה ההתנתקות הזאת רוב הסיכויים שזה יסתיים ברע - יענו במידה ותהיה התנתקות מוחלטת הערבים עדיין יעשו בעיות
לדעתי בסוף התהליכים של שרון אם הבני זונות לא משתפים פעולה - להשמיד תמזדיינים |
|
|
| cluBBer |
כל ההפגנות האלה וכל הבולשיט הזה בגלל שלאנשים משעמם בארץ
אז הם מחפשים קצת אקשן |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה |
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול |
מי שחכם לא הולך לשם
ובוא תשמע סיפור
יש לי בגף 20 חיילים
ניסו לשלוח הרבה אנשים
כל אחד בסוף הבינו שלא כשיר לזה
הגיעו אלי ואל חבר שלי
לא רוצים אותי בגלל בעיות משמעת ופטורים שיש לי
חבר שלי הוציא גימלים
זה ששלחו במקומי דפק נפקדות
היום סופית ויתרו על הגף שלנו והחליטו שגף לוגיסטיקה לא יצא למשימה עקב אי כשירות החיילים
אז אף ג'ובניק לא יצא לזה אם לא בזין שלו |
|
|
|
|