|
Hoeveel scheten heb je gelaten op Tomorrowland???!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Zehra
- tomorrowland breezahs review thread! review alle breezers hier
|
pics verplicht :o |
|
|
| Phortastic |
| ik geen want ik er was ni. Heb er wel een aantal thuis gelaten. Telt dat ook? |
|
|
| mellow_head |
| weer een niveau-thread:p |
|
|
| pooley |
STEFFY! !!!!!1i
vertel u marktrock avonturen is!
tracklist ! |
|
|
| Kaidreas |
seg joskes, als gelle geen goesting meer hebt in feestjes is dat jullie zaak, maar er zijn nog wel mensen die er goesting in hebben. dus hou u commentaar en blijf gewoon thuis gelijk anders in de zetel. ke? als jullie gaan verwachten dat we gaan zeggen hoe spijtig we het wel vonden dat ge er niet bij zijt geweest... dan zit ge toch aan het verkeerde adres.(geen zever kunnen verdragen, ma dan wel zo'n dingen posten :conf: ) kvolg gert zen reply "zielig"+1
en on topic... scheten niet echt maar boeren, van die lekkere red-bull boeren |
|
|
| Wildfir3 |
Ze hebben u persies ook ne serieuze stok in uw hol gestoken Dries... :p
@ Fré: om 9u30 door de flikken weggestuurd uit de wachtrij omda ze de markt gingen afsluiten... volzet voor de rest vd dag... geen tosti gezien dus :) Anyway, schijnt da het ni te fameus was. |
|
|
| Bomar |
| Ik ben te zaterdag effe in Leuven geweest voor een avond marktrock, en Ultrasonic gezien op de vismarkt; waren best goed, khad er nog nooit van gehoord |
|
|
| Eagle` |
what the duce is da allemo vandaag :conf: :p
offtopic:
;)
for the record, voort ge weer op u pjied springt, twas e zwanske eh suzanne |
|
|
| Tiger777 |
| nauw, tijgetje isj weer even in het land, en de gemoederen laaien alweer ferm op... Sommige dingen veranderen toch nooit he :cool: |
|
|
| Bertn |
ik heb op marktrock nid en sancy gezien, ubervette techno op de vismarkt!!!!!
voor de rest was er geen reet te zien op marktrock, en kutweer ook! |
|
|
|
|