return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Hoeveel scheten heb je gelaten op Tomorrowland???!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
pooley
nm
marktrock is gedaan :p
Phortastic
ieder keer als ik deze topic zie komt er ne smile op men face :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by Wildfir3
Ze hebben u persies ook ne serieuze stok in uw hol gestoken Dries... :p



neen das dienen antibiotica waar ik aan verslaafd ben opt moment:)


met wie heb ik nu nog geen woordenwisseling gehad?? enige vrijwilligers? :D
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
ik heb op marktrock nid en sancy gezien, ubervette techno op de vismarkt!!!!!


voor de rest was er geen reet te zien op marktrock, en kutweer ook!



vismarkt, geen reet te zien, kutweer,...


Ben ik de enigste die hier een patroon begint te zien?


BTW Dries ik geef u een "het" als gij mij een "panachroïsme" geeft.







Ik kan me nu perfect enkele mensen voor me zien die denken: "hou toch uwe praat voor u eigen DA, ge zijt echt niet zo grappig zoals ge denkt, loser"

en mijn reply bij voorbaat: U probleem, mijn niet :D
djcresto
Sasha heeft gelachen en gedanst op mike zijn set op tommorowland :p

Tijdens zijn eigen set was hij de aan zen sigaret lurkende plant van altijd :D

concluse
Sasha is an uplifing whore :D
Kaidreas
quote:
Originally posted by Dark Apostle


Ik kan me nu perfect enkele mensen voor me zien die denken: "hou toch uwe praat voor u eigen DA, ge zijt echt niet zo grappig zoals ge denkt, loser"

en mijn reply bij voorbaat: U probleem, mijn niet :D

een panawatta???

ik vond u anders best grappig op TL... maar "word up" bij u reply. als ge er niet tegen kunt gewoon zeggen!

EDIT: heeft trouwens niemand een foto van onze lachende uplifting whore? zonder of met mike??? tis al eender
Push2005
Toch een stuk of 5 na het eten van die kaaspizza's :crazy: :tongue2
Real
Vozen aap.

Wildfir3
wow, where did this thread come from? :)
Xilver
quote:
Originally posted by Wildfir3
wow, where did this thread come from? :)


Uit uwe zieke kop, me dunkt :p

diddi
quote:
Originally posted by Wildfir3
wow, where did this thread come from? :)


:rolleyes:
Tiger777
quote:
Originally posted by Push2005
Toch een stuk of 5 na het eten van die kaaspizza's :crazy: :tongue2

NOOOOOOO, Ik was dit al vergeten :eek:
Goe ze luc bomans!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement