|
Hoeveel scheten heb je gelaten op Tomorrowland???!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
| Laat het ons gerust weten, want deze oude topic is blijkbaar erg interessant :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
Bijna dit topic vergeten.
Donderdag, vrijdag & zaterdag geen. Of het moet zijn dat ze zo zachtjes waren dat mijn sluitspier het niet merkte.
Zondag een stuk of 5, pech voor diegene rond mij. :toothless |
|
|
| Jakhira |
| De zachte kunnen nochtans serieus stinken! |
|
|
| FCB_Fanatic |
sorry, ik kan hier niet op antwoorden
ik was mijn automatische schetenteller thuis vergeten :( |
|
|
| Wildfir3FusioN |
| Hahaha good times! |
|
|
| Jakhira |
| Ben jij dat, Steven? |
|
|
| Wildfir3FusioN |
| Yep, maar ken het pw niet meer van mijn oude account (en mail is veranderd :)) |
|
|
| Jakhira |
Haha :D
Ik ben mod nu :p |
|
|
| Config |
| Inderdaad, hij was de enige kandidaat. |
|
|
| Wildfir3FusioN |
:D
En is da hier nog altijd flauwe progzever wat de klok slaat? :P |
|
|
| Jakhira |
Je gaat toch niet zeggen dat je naar trance luistert, zeker? :o
Onze Jasper heeft onlangs een setje gepost met een hoog Detroit-gehalte, misschien eens checken? :) |
|
|
|
|