|
DJ Mag Top 100 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
LOL!!!!!!!!!!! har han också varit här..... :D :D
han spammade på mitt forum med och jag bannade honom, samma gjorde han på ett flertal olika Holländska forums, där blev han också bannat. |
|
|
| RebeL9 |
| Lord of Bass äger iofs. Nya stora succén i hardstylekretsarna. Han själv påstår vara Greklands största hardstyle DJ. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Lord of Bass äger iofs. Nya stora succén i hardstylekretsarna. Han själv påstår vara Greklands största hardstyle DJ. |
Det går alltid att rösta på den killen, Fan vilken idiot! :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by zoric
Det går alltid att rösta på den killen, Fan vilken idiot! :D |
Jag lovar, om han skulle hamna bland top 20, skulle Tijs eller PvD Mixa minst 2 av hans låtar :D |
|
|
| ScuL |
 |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Jag hoppas att så många som möjligt här ställer upp. |
haha domination!!!
man har väl alltid fått tagit listan med en nypa salt men på senaste åren har det spårat ur....
är säker på det skulle gå att hitta mer kvalificerade djs här än vissa på den listan som tex Benny Benassi...:rolleyes:
Tiesto kan stå där me sitt musse pigg diplom från djmag och spela trance för kidsen på disneyland :wtf:, me alla medlemmar på TA bör man lyckas pilla upp en representant på top 10 iaf..
min röst
1. TA reprs?
2. James Zabiela
3. Hernan Cattaneo
4. Steve Lawler
5. Deep Dish |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag lovar, om han skulle hamna bland top 20, skulle Tijs eller PvD Mixa minst 2 av hans låtar :D |
Hahahahah, Jag skulle inte heller bli förvånad :D |
|
|
| X-scream |
Sjukt bra! Va en annan tävling har jag för mig "Baby of the year" där nån på en blogg skicka in en photoshoppad otroligt ful unge.. haha
Och från bloggen uppmana han folk o rösta på den. Men den scamen upptäcktes tyvärr :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by X-scream
Sjukt bra! Va en annan tävling har jag för mig "Baby of the year" där nån på en blogg skicka in en photoshoppad otroligt ful unge.. haha
Och från bloggen uppmana han folk o rösta på den. Men den scamen upptäcktes tyvärr :) |
men då borde man ju istället kunna uppmana hela TA forumen att rösta på tiesto bara för att få upp honom på första plats. Sen råkar nån tipsa dj-mag åsså får dom ta bort honom från listan, så va man av med det problemet :D |
|
|
| X-scream |
| haha, jo det e ju också en lösning :) |
|
|
| RebeL9 |
såvitt jag vet är det inte emot reglerna att driva röstningskampanjer. Alla stora DJs driver ju sådana själva på sina sidor och uppmanar alla att rösta på dem.
Så inget fel i att uppmana någon att rösta på Petternicklas från Abisko. |
|
|
| Vizay |
| nä kan inte tänka mig att det skulle va otillåtet på något sätt att lobba en dj såhär, ifall dom skulle plocka bort TA's alternativ bara därför så har dom ju en saftig liten skandal på halsen eftersom precis som du säger alla större dj's gör samma sak :) |
|
|
|
|