|
DJ Mag Top 100 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
såvitt jag vet är det inte emot reglerna att driva röstningskampanjer. Alla stora DJs driver ju sådana själva på sina sidor och uppmanar alla att rösta på dem.
Så inget fel i att uppmana någon att rösta på Petternicklas från Abisko. |
Sant... har fått mail från 2 DJs, ett management & en arrangör (MB) om att rösta på dem, deras DJs eller nån dom stödjer... |
|
|
| mr_fisken |
| Man förstår ju också att dom vill hamna på en bra placering för många arrangörer går ju efter dj-mag listan. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Röstade på Haak |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Röstade på Haak |
Rösta på Swamper! :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
|
Här är en annan variant :D
 |
|
|
| mr_fisken |
| röstade givetvis på den grekiska hardstyle kungen. |
|
|
| Vizay |
| min röst landade också på haak :) |
|
|
| zoric |
| Lord of Bass är kung. :D |
|
|
| Hauken |
Kul grej 8)
Verkar som rösterna är inne och det är Mikey Mike som gäller? |
|
|
| Braxen |
ja va lite för snabb ..
01 pvd
02 armin
03 sasha
04 özgur
05 prydz |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Hauken
Kul grej 8)
Verkar som rösterna är inne och det är Mikey Mike som gäller? |
Yepp, nu blir det rösta av! |
|
|
|
|