return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
DJ Mag Top 100 2005
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja då var det dags igen att rösta på DJ Mags Top 100

Hoppas AVB går upp och tar listans no.1 i år !


Rösta här: http://www.djmag.com/top100-entry-form.php



Hur röstar du ? Top 5 !
RebeL9
innan ni förhastar och börjar rösta så tycker jag ni borde läsa den här tråden:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=285689

Kort sagt går den ut på att som i protest mot vilken fars DJ Mags top 100 lista har blivit de senaste åren (med ATB och Benny Benassi bland de 20 bästa tex) ska en valfri sovrums DJ här på TA väljas ut och sen ska så många som möjligt rösta på honom. Detta för att visa att det i princip inte behövs någon talang längre för att platsa bland top 10 på den listan.
Det förhlandas just nu om vem som ska utses på TA. Målet är självklart att slå TIesto och de andra (om det nu är möjligt) och förbered er på ett makalöst segertal där vinnaren kommer tillkännage att han laddar ner all musik på mp3 och spelar på skoldiskon.
Priceless med andra ord! :D


Jag hoppas att så många som möjligt här ställer upp.
NooN
quote:
Originally posted by RebeL9
Jag hoppas att så många som möjligt här ställer upp.


+1 :D :D :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
innan ni förhastar och börjar rösta så tycker jag ni borde läsa den här tråden:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=285689

Kort sagt går den ut på att som i protest mot vilken fars DJ Mags top 100 lista har blivit de senaste åren (med ATB och Benny Benassi bland de 20 bästa tex) ska en valfri sovrums DJ här på TA väljas ut och sen ska så många som möjligt rösta på honom. Detta för att visa att det i princip inte behövs någon talang längre för att platsa bland top 10 på den listan.
Det förhlandas just nu om vem som ska utses på TA. Målet är självklart att slå TIesto och de andra (om det nu är möjligt) och förbered er på ett makalöst segertal där vinnaren kommer tillkännage att han laddar ner all musik på mp3 och spelar på skoldiskon.
Priceless med andra ord! :D


Jag hoppas att så många som möjligt här ställer upp.


Låter som en plan ! I'm in !
Vizay
det där tänker jag definitivt följa, bra protest! :)
St_Andrew
haha, priceless
reveal
Låter riktigt kul :)

Någon får meddela i denna tråden vem man ska rösta på när det är bestämt...
ScuL
sorry, har redan röstat:)
zoric
jag har också röstat, Men jag gillar planen! :D
anuga
Hehehe, jag röstar på Lord of Bass ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=277000

jofawe
JAg har redan röstat .. men wtf .. har ju fler emailadresser :)
Braxen
vafan kan ja inte rösta för åååh, får d här meddelandet när ja försöker rösta.


Error message: fsockopen(): unable to connect to mx1.hotmail.com:25
Script: /home/djmagazine/public_html/email.class.php(53)
Request: /top-100-entry.php
Browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement