|
Paul van Dyk und NU-NRG@ Amnesia - im Viva CR Special an diesem SA 20.08.05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| lotadeus |
| nu nrg imo... immerhin kommt noch sowas...aber wohl mal nicht wieder live gespielt... |
|
|
| lotadeus |
| wasn das für ne frisur :stongue: |
|
|
| DJ NGE |
| Und jetzt Danzel :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| lotadeus |
| lassen wir uns mal von the other side überreaschen... |
|
|
| raph93 |
| does anyone knows if they will show the video clip of 'The Other Side' ? |
|
|
| Groovechampion |
| das kotzt so an ey! 5 minuten beitrag über nu-nrg/amnesia etc. und dann erstma wieder son drecks video wie danzel oder davor vinylshakers und danach natürlich noch übe 5minuten handywerbung :o |
|
|
| knobocop |
| quote: | Originally posted by raph93
does anyone knows if they will show the video clip of 'The Other Side' ? |
it will!
but for now it's more or less just cheesy music videos and interviews...
Oh yeah!!! - Novaspace!
EDIT: Groove Coverage! |
|
|
| DJ NGE |
| quote: | Originally posted by raph93
does anyone knows if they will show the video clip of 'The Other Side' ? |
According to the intro: Yes
yay, groove coverage \o/ :haha: :haha: :stongue: :stongue: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Groovechampion |
| und jetzt groove coverage! ich krieg ein zu viel |
|
|
| lotadeus |
:: Paul van Dyk
1. Meine Frau
2.
Meine Hunde Stanley + Audrey (Otti)
3.
VIVA (manchmal)
4.
Musik
5.
Essen! |
|
|
| raph93 |
| quote: | Originally posted by knobocop
it will!
but for now it's more or less just cheesy music videos and interviews...
Oh yeah!!! - Novaspace! |
yeah i'm watching, i see this ing Eurodance :whip: :whip: |
|
|
| DJ NGE |
Wie eine Fata Morgana :stongue: :stongue: :stongue:
Mann, wie schlecht kann man den bitte covern? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|