|
Spam van vrijdag 19 augustus (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Zo blijft er altijd wat om over te praten |
|
|
| Phortastic |
ja idd :D
zie je de nederlanders weten het wel :D
van bier weten ze gene zak maar van topics daarentegen :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
van bier weten ze gene zak maar van topics daarentegen :toothless |
+1 |
|
|
| CygnusX |
| Zo, alle onzin mooi in 1 threadje gebundeld :) |
|
|
| The_G0dfather |
methinks we need an official spam thread
:happy2: |
|
|
| Pumaz |
| Nu hebben we toch eentje ? :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
|
:stongue: |
|
|
| The_G0dfather |
| mss dan beter Spam vanaf vrijdag 19 augustus :D |
|
|
| Pumaz |
| Als Benny dat wil... |
|
|
|
|