|
Spam van vrijdag 19 augustus (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Phortastic
"Lightning In The Clouds" |
Heb ik nu al paar keer achter gezocht en vind ik dus maar niet...
Gewoon een Habersham plaat of één of ander alias ofzo?
Of ergens een set waar die in zit? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Baby I'm so ing high right now :o
Damn Moroccan black has got me all hazy :eyespop: |
en stoer ! |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Niemand doet hier stoer, zo praten stoners nu eenmaal tegen elkaar :p |
ye de stoners posse !
edde al een clubke opgericht? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Heb ik nu al paar keer achter gezocht en vind ik dus maar niet...
Gewoon een Habersham plaat of één of ander alias ofzo?
Of ergens een set waar die in zit? |
is ook nog ni "released" :p
en nee is geen alias, heb hem ook nog niet in een set gehoord.
volgens mij is die wel digitaal te koop als ik me niet vergis. |
|
|
| Pumaz |
Whiii ik mag weer drinken :D
I'm gonna get drunk :p |
|
|
| The_G0dfather |
| finally got that new liver did ya |
|
|
| Pumaz |
| lol nee ik moet nu minder medicatie nemen :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Whiii ik mag weer drinken :D
I'm gonna get drunk :p |
so, how far are ya ? |
|
|
| Pumaz |
6 pintjes en nog steeds niet zat :(
De 7de is ook al bijna op :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
6 pintjes en nog steeds niet zat :(
De 7de is ook al bijna op :D |
en een set ah opnemen zei je ? :stongue: |
|
|
| Pumaz |
| Ja maar het is met Ableton Live dus hoef ik niet veel te doen, gewoon de marker zetten, op warp drukken en mixen maar :tongue3 |
|
|
|
|