|
Spam van vrijdag 19 augustus (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Mag ik een Jupiler? Alvast bedankt :) |
|
|
| Pumaz |
Toevallig, dat ben ik aan het drinken :)
Neem maar eentje, heb er genoeg :D
/me geeft flesje :p |
|
|
| jp |
| Wow wat lekker, bedankt zeg :) |
|
|
| mellow_head |
| *yawn* change thread title dan tenminste:stongue: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by mellow_head
*yawn* change thread title dan tenminste:stongue: |
Naar wat ? |
|
|
| The_G0dfather |

 |
|
|
| Pumaz |
| Nah iets origineler graag :p |
|
|
| The_G0dfather |
 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Phortastic
is ook nog ni "released" :p
|
Kwil al niet weten hoe jullie er dan aan komen :o :p |
|
|
| Pumaz |
Wij zijn 1337 :D
Zeggen ze toch :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
lol pumaz :toothless
(wa is da toch met men gebit trouwens) :D |
|
|
|
|