|
IBIZA FUCK1N ISLAND, THE 2005 JOURNEY
|
View this Thread in Original format
| fusi |
אז את הפתגם שבכותרת מכירים ומבינים (חלקנו על בשרם) כל אותם אלו שהיו השנה באי הקסמים. וכל אלו שלא היו יקבלו הסברים מפורטים בהמשך (בריוויו) על מה ולמה הומצא ביטוי זה מלכתחילה (לא על ידינו אגב)
בכל מקרה, זה לא הריוויו עדיין, אלא פה הוא יכתב ברגע שתשוב אליי היצירתיות ועוד כמה אלפי תאי מוח אבודים שנשארו מטיילים באי
מה שכן תקבלו עכשיו זה את הגלריית תמונות שהמצלמה שלי (ז"ל) הוציאה במהלך הטיול.
ולמה יש רק גלריות משבעת הימים הראשונים של הטיול שלי ולא מכל ה-12 יום ששהיתי שם? מהסיבה הפשוטה שגנבו לי את המצלמה (ואת הטלפון הסלולרי) בהיותי באיביזה (לפחות שני אלו נשארו עדיין מבלים להם אי שם באיביזה). אבל אל דאגה - השתדלתי לא לתת לזה לבאס אותי יותר מידיי. יאללה לתמונות
IBIZA 2005 GALLERIES
סרטוני וידאו יעלו בקרוב לאחר שאסיים לערוך אותם
!ובקשר לריוויו, כאמור למעלה - תמתינו בסבלנות, וכמו תמיד יש למה לחכות
...ואם למישהו יש תהיות, אז למרות מה שעברתי אני עדיין ללא כל צל של ספק טוען נחרצות ש

...ומסתבר שגם האי עדיין אוהב אותי
 |
|
|
| DjChook |
יש לך גם בגדים לבנים ?!
:wtf: :crazy:
מחכה לריוויו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש לך גם בגדים לבנים ?!
:wtf: :crazy:
מחכה לריוויו |
נו באמת חן
לא למדו אותך שהאור כאשר הוא מכיל את כל הצבעים ציבעו לבן? ;) |
|
|
| KrazyDJs |
| מחכה לריוויו משעשע ולתמונות...:thepirate |
|
|
| m0sh |
תאמין לי איך יש לך כוח לצלם...חחח
אני חוזר אגב לסוף עונה...יאללה אתה בא? |
|
|
| Shahar |
וואלה בנזונה מי גנב לך תמצלמה צריך לרצוח אנשים כאלה
אבל לא הבנתי איך יש לך בכלל תמונות אם גנבו תמצלמה? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל לא הבנתי איך יש לך בכלל תמונות אם גנבו תמצלמה? |
מזכיר לי סיפור שהראה פעם שעם כל המוח שלי בחורות עדין יכולות להוציא אותי הכי טיפש
אני מדבר עם ידידה שלי, עכשיו היא הייתה בשכבה שלי, כוסית על, באמת.. אבל לא ממש הכרתי אותה בחיים חוץ מהביה"ס / אייסיקיו
אקיצר היא עושה לי "אני גרה בקרוואן וזה, להורים שלי אין כסף" אקיצר בהתחלה חשבתי היא מסתלבטת עלי, אבל אח"כ היא המשיכה, אז כבר זרמתי איתה
עד כדי כך זרמתי איתה שכשהיא אמרה שאין להם כסף לחשמל.... האמנתי
ואז למחרת שחשבתי על זה (בלי לחשוב על איך היא ניראת...)
נזכרתי שבשביל מחשב, צריך חשמל :)
END OF STORY. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מזכיר לי סיפור שהראה פעם שעם כל המוח שלי בחורות עדין יכולות להוציא אותי הכי טיפש
אני מדבר עם ידידה שלי, עכשיו היא הייתה בשכבה שלי, כוסית על, באמת.. אבל לא ממש הכרתי אותה בחיים חוץ מהביה"ס / אייסיקיו
אקיצר היא עושה לי "אני גרה בקרוואן וזה, להורים שלי אין כסף" אקיצר בהתחלה חשבתי היא מסתלבטת עלי, אבל אח"כ היא המשיכה, אז כבר זרמתי איתה
עד כדי כך זרמתי איתה שכשהיא אמרה שאין להם כסף לחשמל.... האמנתי
ואז למחרת שחשבתי על זה (בלי לחשוב על איך היא ניראת...)
נזכרתי שבשביל מחשב, צריך חשמל :)
END OF STORY. |
חחחחחח כי תכלס מה שהוא אמר לא הגיוני
ואם כבר מדברים על בנות מהשיכבה שך
יש אחת בבסיס שלי מהשיכבה שך שצריך לבקר
אנלא יודע באיזה בסיס בדיוק היא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה בנזונה מי גנב לך תמצלמה צריך לרצוח אנשים כאלה
|
חשבתי שלא רוצחים חברים שחר...:D |
|
|
| FederalBI |
| לפי התמונות שצילמת הצפיפות שם במסיבות היא גדולה זה לא מעצבן? |
|
|
| Sm0keMachine |
חבל שאין
equalizer
למצלמה ! ;)
הי מה זה הטרק הזה בסוף של הסרטון
Pure Pacha @ Pacha - Friday, 12/08/05
?! |
|
|
|
|