return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
IBIZA FUCK1N ISLAND, THE 2005 JOURNEY (pg. 4)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by fusi
(דני טנאגליה מנגן 12 שעות רצוף בטראסה החדשה. השאר מנגנים שעתיים ומעלה בשאר רחבי המועדון (יש 5 חדרים בספייס להזכירכם


משהו טוב
fusi
!משהו בסט
:eyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by fusi
!משהו בסט
:eyes:



NO VOLEM SPACE VOLEM DC10!!!!!
fusi
:אם כבר אז תדייק

NO VOLEM VOX, HA'OMAN 17, DOME (etc) VOLEM SPACE, DC10, AMNESIA, PRIVILEGE, PACHA, EL DIVINO, PENELOPE, EDEN, ES PARADIS

:disbelief
Scorchio
עזוב אותך מכל אלה
DC10 מספיק
fusi
!טוב פחות משבוע נשאר עד לשיבה שלי הביתה וההתרגשות נבנית מחדש, לאט אבל בטוח
:eek: :eyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
עזוב אותך מכל אלה
DC10 מספיק


:rolleyes: אני מבין שבפעם הבאה שתגיע לאיביזה אם תהיה פעם כזו אתה יוצא רק לדי סי 10 וכל השבוע נשאר לישון בחדר...
Fresh Prince
fusi you're one crazy mofo :D
Hell I'm jealous, but wish you have a great time!
My pics & report from last week:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=292345
fusi
כבר קורא את הריוויו שלך וצופה בתמונות

- ובאשר אליי


[font color=red]ONLY 2 DAYS LEFT ! [/font]
fusi
כבר קורא את הריוויו שלך וצופה בתמונות

- ובאשר אליי


ONLY 2 DAYS LEFT !

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by fusi
כבר קורא את הריוויו שלך וצופה בתמונות

- ובאשר אליי


ONLY 2 DAYS LEFT !


אחח אחי תעשה חיים...
הנה עוד 10 ימים של 24 שעות לא סחי מתחילים...
צלם הרבה כדי שתוכל להבין כשתחזור לארץ איך היו המראות הויזואליים שם (ולא רק משעבר לך בראש:D )
fusi
2001



2002



2003



2004 August



2004 Spetember



2005 August




זה פחות או יותר מתאר אותי ואת הצוות המנצח / שותפיי למסעות לאיביזה בשנים עברו. 6 פעמים קסומות שכל אחת רק יותר טובה מהשנייה. ואילו בעוד פחות מחצי יממה תתווסף עוד נחיתה מופלאה שתביא את דריכת רגלי לפעם ה-7 באיביזה. מספר מזל תקראו לזה, או סתם מזל אם תרצו

אז זהו זה, כאן מסתיימת דרכי בארץ (לפחות ל-10 ימים הקרובים), ומתחילה דרכי (שוב) במקום האהוב עליי ביותר

!ובזמן שאתם תפתחו שנה נוספת עם ראש השנה המתקרב ובא, אני את השנה שלי אתחיל לספור, כבכל שנה, ברגע שאנחת באיביזה

<שיהיה לכם לראש ולא לזנב ולי שיהיה לספייס ולא ל<הכנס שם של מועדון ישראלי כאן
:tongue2

.................החתימה האישית שלי למטה כבר אומרת הכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement