|
IBIZA FUCK1N ISLAND, THE 2005 JOURNEY (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
איזה יופי
עוד פחות מחודש
re run |
|
|
| Shahar |
לא ידעתי שהיית עם מחשב ירון
כל מקרה מישו אחר גם צילם או משו?
או שאין בכלל כלום מהימים שאחרי שהיא נגנבה? |
|
|
| fusi |
| הרבה אחרים צילמו, חלקם כבר העלו את התמונות שלהם ושמו לינקים לגלריות בפורום ביטס בורס בטופיק על איביזה שם. לך תפשפש בעמודים שנכתבו ואני בטוח שתימצא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
הרבה אחרים צילמו, חלקם כבר העלו את התמונות שלהם ושמו לינקים לגלריות בפורום ביטס בורס בטופיק על איביזה שם. לך תפשפש בעמודים שנכתבו ואני בטוח שתימצא |
אנלא מחפש תמונות
פשוט רציתי שבריוויו תתן לנו תמונות מכל הימים שהיית שם כמו הריוויו הקודם |
|
|
| fusi |
שחר אל תדאג, העניין בטיפול. בינתיים תהנה מהתמונות והסרטונים שאני ואחרים צילמנו בהיותנו באי
:disbelief :eyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
שחר אל תדאג, העניין בטיפול. בינתיים תהנה מהתמונות והסרטונים שאני ואחרים צילמנו בהיותנו באי
:disbelief :eyes: |
אנלא מסתכל בהם בכוונה
אני מחכה לריוויו ואני יודע שיקח זמן |
|
|
| YoraY |
אני אוריד תסרטים...
סחטיקה אחי אתה לא מפסיק לבלות בחול!
שכן ירבו כמוך |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by FederalBI
לפי התמונות שצילמת הצפיפות שם במסיבות היא גדולה זה לא מעצבן? |
קצת יחס לא יזיק? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by FederalBI
קצת יחס לא יזיק? |
באנימציה שבחתימה שלך הסמיילים נראה לי נהנים למרות הצפיפות :D |
|
|
| FederalBI |
| זה בגלל שהם במסיבה של מרקוס סמיילי |
|
|
| Fresh Prince |
ing awesome videos :crazy:
Can't wait to go now! Thanks for sharing :D |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
ing awesome videos :crazy:
Can't wait to go now! Thanks for sharing :D |
when are u going mate? |
|
|
|
|