return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
IBIZA FUCK1N ISLAND, THE 2005 JOURNEY
View this Thread in Original format
fusi
אז את הפתגם שבכותרת מכירים ומבינים (חלקנו על בשרם) כל אותם אלו שהיו השנה באי הקסמים. וכל אלו שלא היו יקבלו הסברים מפורטים בהמשך (בריוויו) על מה ולמה הומצא ביטוי זה מלכתחילה (לא על ידינו אגב)

בכל מקרה, זה לא הריוויו עדיין, אלא פה הוא יכתב ברגע שתשוב אליי היצירתיות ועוד כמה אלפי תאי מוח אבודים שנשארו מטיילים באי

מה שכן תקבלו עכשיו זה את הגלריית תמונות שהמצלמה שלי (ז"ל) הוציאה במהלך הטיול.
ולמה יש רק גלריות משבעת הימים הראשונים של הטיול שלי ולא מכל ה-12 יום ששהיתי שם? מהסיבה הפשוטה שגנבו לי את המצלמה (ואת הטלפון הסלולרי) בהיותי באיביזה (לפחות שני אלו נשארו עדיין מבלים להם אי שם באיביזה). אבל אל דאגה - השתדלתי לא לתת לזה לבאס אותי יותר מידיי. יאללה לתמונות

IBIZA 2005 GALLERIES

סרטוני וידאו יעלו בקרוב לאחר שאסיים לערוך אותם

!ובקשר לריוויו, כאמור למעלה - תמתינו בסבלנות, וכמו תמיד יש למה לחכות

...ואם למישהו יש תהיות, אז למרות מה שעברתי אני עדיין ללא כל צל של ספק טוען נחרצות ש



...ומסתבר שגם האי עדיין אוהב אותי

DjChook
יש לך גם בגדים לבנים ?!
:wtf: :crazy:

מחכה לריוויו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
יש לך גם בגדים לבנים ?!
:wtf: :crazy:

מחכה לריוויו

נו באמת חן
לא למדו אותך שהאור כאשר הוא מכיל את כל הצבעים ציבעו לבן? ;)
KrazyDJs
מחכה לריוויו משעשע ולתמונות...:thepirate
m0sh
תאמין לי איך יש לך כוח לצלם...חחח
אני חוזר אגב לסוף עונה...יאללה אתה בא?
Shahar
וואלה בנזונה מי גנב לך תמצלמה צריך לרצוח אנשים כאלה

אבל לא הבנתי איך יש לך בכלל תמונות אם גנבו תמצלמה?
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar

אבל לא הבנתי איך יש לך בכלל תמונות אם גנבו תמצלמה?


מזכיר לי סיפור שהראה פעם שעם כל המוח שלי בחורות עדין יכולות להוציא אותי הכי טיפש

אני מדבר עם ידידה שלי, עכשיו היא הייתה בשכבה שלי, כוסית על, באמת.. אבל לא ממש הכרתי אותה בחיים חוץ מהביה"ס / אייסיקיו

אקיצר היא עושה לי "אני גרה בקרוואן וזה, להורים שלי אין כסף" אקיצר בהתחלה חשבתי היא מסתלבטת עלי, אבל אח"כ היא המשיכה, אז כבר זרמתי איתה
עד כדי כך זרמתי איתה שכשהיא אמרה שאין להם כסף לחשמל.... האמנתי

ואז למחרת שחשבתי על זה (בלי לחשוב על איך היא ניראת...)
נזכרתי שבשביל מחשב, צריך חשמל :)

END OF STORY.
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מזכיר לי סיפור שהראה פעם שעם כל המוח שלי בחורות עדין יכולות להוציא אותי הכי טיפש

אני מדבר עם ידידה שלי, עכשיו היא הייתה בשכבה שלי, כוסית על, באמת.. אבל לא ממש הכרתי אותה בחיים חוץ מהביה"ס / אייסיקיו

אקיצר היא עושה לי "אני גרה בקרוואן וזה, להורים שלי אין כסף" אקיצר בהתחלה חשבתי היא מסתלבטת עלי, אבל אח"כ היא המשיכה, אז כבר זרמתי איתה
עד כדי כך זרמתי איתה שכשהיא אמרה שאין להם כסף לחשמל.... האמנתי

ואז למחרת שחשבתי על זה (בלי לחשוב על איך היא ניראת...)
נזכרתי שבשביל מחשב, צריך חשמל :)

END OF STORY.


חחחחחח כי תכלס מה שהוא אמר לא הגיוני
ואם כבר מדברים על בנות מהשיכבה שך
יש אחת בבסיס שלי מהשיכבה שך שצריך לבקר
אנלא יודע באיזה בסיס בדיוק היא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה בנזונה מי גנב לך תמצלמה צריך לרצוח אנשים כאלה


חשבתי שלא רוצחים חברים שחר...:D
FederalBI
לפי התמונות שצילמת הצפיפות שם במסיבות היא גדולה זה לא מעצבן?

fusi
שחר (וכל השאר) להפעיל קצת היגיון בריא מעולם לא הרג אף אחד. אז ככה - את המצלמה גנבו לי ביום השביעי לטיול (סך הכל הייתי באי 12 יום) ועד אז הספקתי כבר להעביר את התמונות שהיו לי על הזיכרון שלוש פעמים, משמע הזיכרון של המצלמה שלי התמלא והלכתי לצרוב את מה שהיה עליו לשלושה דיסקים. זה אמור להסביר את העובדה שיש לי תמונות מהשבעה ימים ראשונים (לפני גניבת המצלמה) ולא מחמשת הימים הנותרים (אחרי גניבת המצלמה). מקווה שזה היה מספיק ברור


:ולנושא משמח יותר - הנה לכם קישורים לסרטונים שהספקתי לצלם בעוד המצלמה הייתה ברשותי



Circoloco @ DC10 - Monday, 08/08/05

Meganite @ Privilege - Wednesday, 10/08/05

Cream @ Amnesia - Thursday, 11/08/05

Essential Selection @ Cafe Mambo - Friday, 12/08/05

Pure Pacha @ Pacha - Friday, 12/08/05


:eyespop: :crazy:
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by fusi
שחר (וכל השאר) להפעיל קצת היגיון בריא מעולם לא הרג אף אחד. אז ככה - את המצלמה גנבו לי ביום השביעי לטיול (סך הכל הייתי באי 12 יום) ועד אז הספקתי כבר להעביר את התמונות שהיו לי על הזיכרון שלוש פעמים, משמע הזיכרון של המצלמה שלי התמלא והלכתי לצרוב את מה שהיה עליו לשלושה דיסקים. זה אמור להסביר את העובדה שיש לי תמונות מהשבעה ימים ראשונים (לפני גניבת המצלמה) ולא מחמשת הימים הנותרים (אחרי גניבת המצלמה). מקווה שזה היה מספיק ברור


:ולנושא משמח יותר - הנה לכם קישורים לסרטונים שהספקתי לצלם בעוד המצלמה הייתה ברשותי



Circoloco @ DC10 - Monday, 08/08/05

Meganite @ Privilege - Wednesday, 10/08/05

Cream @ Amnesia - Thursday, 11/08/05

Essential Selection @ Cafe Mambo - Friday, 12/08/05

Pure Pacha @ Pacha - Friday, 12/08/05


:eyespop: :crazy:


חבל שאין
equalizer
למצלמה ! ;)

הי מה זה הטרק הזה בסוף של הסרטון
Pure Pacha @ Pacha - Friday, 12/08/05
?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement