|
Speelgoed
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...
Waarmee speelde je vroeger ? |
|
|
| Wildfir3 |
lego, GI Joe, He-Man, MASK, Sega en Nintendo...
Vanaf 12de beginnen inline skaten, vier jaar lang dagelijks intensief gedaan (inline hockey, aggressive inline skating,...)
Nadien computerspellekes (UT, UT2003,...)
Nu speel ik met mijne powerball :P |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...
Waarmee speelde je vroeger ? |
LEGO TECHNICS (wilde die robot-arm + tekenmachine, manman heb ik daarvoor moeten sparen... da was 6000BEF!) en paar jaren geleden KNEXX. Kheb nog 3 broers (ja we zijn met 4 jongens thuis :toothless excl vader ;)) en we waren allemaal samen daardoor bezeten. Hebben die grote ballen factory gekocht en diene met dat autootje die een looping maakt. Man, dat waren pas tijden :D. No worries, just playing en zot doen :cool: |
|
|
| Freezel |
| Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden :D |
|
|
| Pheatus |
| Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit :D |
|
|
| Bunz |
standaard houten blokken, lego, mijn thunderbirds-eiland, fisher price dingen (een kassa en een autogarage), .. :p
en ne nintendo hebbe we ook nog gehad tot de bliksem daar es op in is gegaan :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bunz
mijn thunderbirds-eiland |
Ik had ook zo eentje :D |
|
|
| Xilver |
Lego, He-Man, MASK, GI-Joe, Micro Machines, Thundercats...
En dan spellekes op de MSX, de Commodore Amiga, en uiteindelijk een PC. Tussendoor ook nog een Sega Mega Drive gehad. |
|
|
| E-motion_error |
| Playmobil en auto'kes, knikkers, Sega, Game Boy, ... |
|
|
| lievez |
| game boy, playmobil, GI Joe, Zo autokes zelf ineen steken me lijm enzo (kweet naam niemeer :s), dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer :)), lego en NES ! :p |
|
|
| Nyah |
Standaard houten en plastic blokken (lego vonden ze thuis te duur), barbie (ging altijd bij mijn nicht omdat die vanalles had: huis, paard, koets, enz, enz. Ik had ook wel wat barbies, maar ni zo veel :p). Met de He-Man, GI-Joe en autokes van mijn broer speelde ik ook al eens. Verder had ik zo'n leercomputer en een sega.
Ow ja, op school: knikkeren :toothless . |
|
|
| Lady_LizzY |
As I said: Transformers, auto'kes in alle vormen en maten, Barbies, Lego - gewone, Technics en modelbouw of hoe noemt da?
Toen ik een beetje ouder was, heb ik een NES gekregen en daar heb ik serieus wat uurtjes achter gespendeerd met Mario 1 t.e.m. 3, Zelda, Bubble Bobble (het zaligste spel ooit!! :crazy: ), ... |
|
|
|
|