|
dj's hoe nemen jullie een mix op?
|
View this Thread in Original format
| Moondust |
ik maakte gebruik van sound forge, ma blijkbaar kan ik maar enkele malen een bestand als mp3 opslaan daarna moet ik iets aankopen of zo, ik heb programma al proberen verwijderen en terug installeren, helaas geen zin dus ik denk dat het ergens in de register van de pc opgeslagen zit.
dan maar nero wave editor gebruiken, net hetzelfde na x-aantal mp3's noppes. ik kan de bestanden wel nog als vb .wma opslaan maar die zijn vind ik te groot ( zeker als je die wil beperken voor op internet te zetten) je kan wel de sample-rate en bit depth aanpassen maar dat verandert niks aan de bestandsgrootte, enkel aan de kwaliteit ( is misschien eigen aan wma?)
iemand suggesties??? |
|
|
| Pumaz |
| Nooit van een crack gehoord zeker ? :rolleyes: |
|
|
| Real |
harddiskogg
superklein en superhandig. :)
Het kan rechtstreeks opslaan in .ogg, .mp3, .wav, .... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nooit van een crack gehoord zeker ? :rolleyes: |
dat is foei :whip: |
|
|
| Freezel |
- Versterker van radio aansluiten op PC d.m.v. rood/witte kabels op de LINE IN van je geluidskaart
- Men neme een programma zoals Cool Edit, Sound Forge, Audacity (google maar, is gratis volgens mij) of een ander wav/mp3 programmaatje
- Ga naar de instellingen van je geluidskaart en zorg ervoor dat LINE IN de opnamebron is
- Ga naar het programma en kijk of je geluid wat je versterker doorstuurt ook daadwerkelijk opneemt en terug te beluisteren is
- Selecteer je juiste opnamevolume
- Opnemen in wav of mp3 en done |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
dat is foei :whip: |
lol en gij zijt zo'n brave kerel die nooit iets illegaal gedownload heeft zeker :p |
|
|
| Moondust |
FREEZEL gij zijt ook den plezantsten thuis zeker :p
dokter nen maat van mij :rolleyes: heeft da eens geprobeerd met nen crack maar die hielp nie en nu vraagt diene of er ergens nen goeie crack voor bestaat
nee effe serieus ik vroeg mij gewoon af wie welke prgramma's gebruikt en waarom ze juist die gebruiken, voordelen/nadelen/ervaringen... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
daarom dat iedereen voor ogg kiest ipv mp3
mp3 moet ge een licentie hebbe... da is niet open-source :) geldklopperij dus :p |
|
|
| Cyrax |
| sla em in soundforge op als WAV en converteer hem met een "dertien-in-een-dozijn" convertor app. zo doe ik het alvast :) |
|
|
| mellow_head |
| MixMeister Pro 6, amateuristisch ŕ volonté ma tis beter as nix ze:) |
|
|
| Moondust |
| quote: | | sla em in soundforge op als WAV en converteer hem met een "dertien-in-een-dozijn" convertor app. zo doe ik het alvast |
...wel dat bedoel ik nu er zijn natuurlijk manieren genoeg om alles in het juiste formaat te krijgen maar meestal via omwegen.
daarom deze tread om ervaring te delen: soundforge of niet? omzetten of niet? mp3 of geen mp3,... |
|
|
|
|