return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
סרט אחושרמוטה בצבא..
View this Thread in Original format
Shahar
קיצור אני בסרט אחושרמוטה שבכלל לא הייתי אמור להיות בו
תקראו ומי שיכול לעזור שיעזור!

אני מאז שהגעתי לבסיס רוצה לקבל לינת בית שבבסיס שלנו זה פשוט נותן שמירת בנות ופטור מאבטשים

מהרגע שהגעתי אני בשיחות על הקבנית ואחר כך היא הזמינה את אמא שלי ששיכנעה אותה שבאמת יש לי בעיות
בקיצור היא קבעה לי תור לפסיכיאטר להורדת פרופיל ל 45..
הפסיכיאטר המליץ להוריד לי
עכשיו נשאר לי רק ללכת לוועדה איטרגרטיבית
שזאת ועדה עם המב"ס ששם קובעים אם אני מקבל לינת בית או לא
עד לפה הכל היה לטובתי
עכשיו ביום חמישי המפקד גף שלי (בחייל ירוק זה נקרא רע"ן...הוא רב סרן) קרא לי אליו למשרד אמר לי שצריך להוריד פרופיל וזה וקבע איתי פגישה להיום בבוקר..
היום באתי ודברנו והראתי לו מה הפסיכיאטר כתב..הוא קרא ושאל אותי קצת שאלות על העבר שלי
ואז הוא אמר שהוא שם לב לאחרונה שאני מוטרד...
הוא שאל אם אני רוצה שהוא ידבר בוועדה במקומי וזה..ואמרתי כן
בקיצור הוא אמר שלדעתו יש סיכוי שאני יקבל מה שאני רוצה..

בקיצור הוא אמר לי מה לעשות כדי לקבוע תוועדה...כי צריך להוריד פרופיל קודם וסיימנו תשיחה
עכשיו יש אצלנו מש"ק גף..הוא מתחת למפקד גף
הוא אוהב אותי ועד היום הביא לי לצאת יותר טוב מכולם
הוא זה שלוקח את ההקצאות שלנו ומציב בתורנויות
בקיצור היום בצהרים הוא בא אלי אומר לי תלא שומר את השבת שתצריך לשמור
אמרתי לו למה וזה
הוא אומר לי על זה שדפקת חייל אני ידפוק אותך אני ימליץ בוועדה שישחררו אותך..

עכשיו יש אצלנו אחד שסיפר שכשהוא רואה נשק הוא מתעלף אז נתנו לו ועדה ועכשיו משחררים אותו.....

אז המש"ק גף אמר שהוא ימליץ לשחרר אותי וישחררו אותי כמו ששיחררו תהוא
מפה לשם באתי איתו למשרד שלו אמרתי לו שמע אל תעשה לי דאווינים מול אנשים חלאס עם הפוזות תיודע שתמזיין תמוח למה אני תכלס עובד פה בנזונה על מי תבא לעשות דאווינים
קיצור הוא אמר בגללי הוא צריך להציב חייל אחר בשמירה וזה
אמרתי לו שמע אני אמרתי לכם מהרגע הראשון פה שאנלא יכול לשמור וואלה בעיה שך שהחלטת לשים לי שמירה
אז הוא אמר אתה כן יכול לשמור אל תזיין לי תמוח וזה
אמרתי לו וואלה מה כפת לך יכול או לא יכול
אני עובד לך פה טוב על הזין מה קורה עם השמירות אלה לא מש"ק תורנויות אתה צריך שאני יעבוד טוב מה הולך בתורנויות על הזין שך
הוא אמר לי נכון אבל אני צריך להציב חייל אחר
אמרתי לו ואלה סבבה מה אני אשם שהמפקד גף דיבר ואמרו לו שאנלא יכול לשמור?
קיצור הוא לא ענה
אמרתי לו שמע תיודע אני מחזיר לך כמו מלך על הטובות שתעושה לי אני אף פעם לא מאחר לא עושה בלאגן לא מתנהג יפה למה אני יודע שתמביא לי מה אני רוצה
אז מה תבא עושה לי דאווינים בגלל זה כוסאמאמאשלו שישמור במקומי על הזין שלי מה תדפוק אותי בוועדה בגלל זה
קיצור הוא לא ידע כל כך מה לענות וזה
בסוף השיחה הוא ואני גם סגרנו התערבות אז יעני אנחנו סבבה

אבל עדיין אני צריך לדעת לכל מקרה..
מישו יודע בכלל אם מש"ק גף מעורב בוועדה?
ואם כן...
אם הקבנית ממליצה לתת לי לינת בית
והפסיכיאטר נתן לי 45 וממליץ לתת לי לינת בית
והמפקד גף ממליץ לתת לי
ורק המשק גף אומר שאני משקר וממליץ לשחרר אותי מהצבא

ישחררו אותי?

יש סיכוי שהפסיכיאטר יחליט ש 45 זה לא מספיק ויביא לי 21?
YoraY
וועה וועה הלכת רחוק הא?


זה כמעט בטוח שמילה של רופא נפש היא הקובעת...

בסופו של דבר למפקדים אין שמץ בנפש- הם לא המיקצועיים..



ותמשיך במלחמה עד שתמקבל את מה שאתה רוצה!

אני חודשיים נלחמתי בשביל לעבור מהגדוד שלי למתקן וינגייט ורק היום קיבלתי תתשובה הסופית... שאני עובר כמובן
Q-PiXeL
דבר אחד אני לא מבין
המפקד גף יודע שאתה משקר ובשביל לדפוק אותך הוא ימליץ לשחרר אותך מהצבא?
זה יענו דפיקה על זה שאתה משקר???
:haha:

קיצור, הוא יכול להמליץ שתראה שוב פעם פסיכיאטר ולתת המלצה שהוא חושב שאתה לא מתאים לשרות
אבל בתכלס הפסיכיאטר הוא הזה שיתן את ההמלצה הסופית לפרופיל 21 בפני הועדה...

אגב הועדה הרפואית כמעט ברוב המוחלט של המקרים זה סתם חותמת אישור סופית להמלצה של הפסיכיאטר...
skelz
שחר
יהיה בסדר אחי
אל תדאג יותר מידיי :)
DjChook
שחר, דבר ראשון אתה באמת בסרט
הדבר היחיד שהמש"ק יכול לעשות זה להמליץ למפקד גף
(שגף זה מדור ולא רע"ן - רע"נים הם סגני אלופים)
בכל מקרה, אל תדאג, המילה הקובעת זה של הקבן
SPL
מש"ק יכול להמליץ בודעדה? מה אתה תמים? הוא כולה סמ"ל מזדיין לא?
אין לך מה לדאוג מה שהקבן אומר זה בד"כ מה שיהיה
הם לוקחים חוות דעת מהקב"ן קפ"ס בחיל האויר ומהפקד הישיר שלך
Sm0keMachine
כן מי הוא בכלל המש"ק גף הזה?
הוא כולה חייל סדיר אז מה יש לך ממנו?
אולי הוא יכול לזרוק מילה למפקד גף הזה.. אבל זה הכל.. הוא לא קצין הוא סתם חייל ג'ובניק כמוך שיוצא כל יום ומת להשתחרר מהמדים הירוקים המגעילים האלו (אבל לא על 21;) ) .. אבל כן בכל מקרה - המילה של המפקד גף משפיעה הרבה על ההחלטה של הקב"ן.. אבל אם אתה אומר שהמפקד גף המליץ אז אני לא רואה בעיה..

מה אתה מתרגש מסתם עוד חייל מסכן...
YO-I
שחר, אולי באמת עדיף שתשתחרר בכלל מהצבא, אני לא מבין למה ללכת לקב"ן ולהוריד פרופיל, תשרת כמו כל אחד ותיהיה גבר

אם באמת מדובר בהפרעה נפשית ממנה אתה סובל, כדאי לך להשתחר לגמרי מהצבא ולפתוח דף חדש בחיים האזרחיים
Shahar
טוב כמה חידושים
היום חבר שלי עבר את אותה ועדה
והמב"ס באמת הציע לו להשתחרר אבל לא חייב אותו
הוא לא הסכים להשתחרר אז העבירו אותו לשקם והוא עושה 5-9 יומיות

והוא אמר שהמש"ק גף לא קשור לועדה ואפשר לשים עליו זין

בקשר אלי והמשק גף אנחנו פסדר בתכלס
היום צחקנו מלא
ישבנו איזה שעה הוא התחיל להתווכח איתי על הרישיון שלי וזה ואם משתלם לי לצאת מהצבא ולדגמן :haha:

בכל מקרה יש כרגע בעיה אחרת שאני צריך אותו בשבילה
אחת הנגדות אצלנו רוצה שאני יהיה איתה במחסן שזה המחסן שהכי טוב להיות בו
אבל אפשר להיכנס לשם עוד חודשיים כשישתחרר החייל שם
ובינתיים רוצים לשים אותי במחסן של נגד אחר כי החייל שלו יצא על נפשי
אז דברתי עם המש"ק גם שיסדר שאנלא יהיה שם קבוע כדי שאני יוכל להיות אצלה
במקביל היא אמרה שהיא תדבר איתו על זה כי תכלס אם היא אומרת לו מילה הוא ישר סותם תפה :D

בכל מקרה דברתי איתו איזה חצי שעה בסוף הוא אמר שאני וחייל אחר נעשה במחסן של ההוא יום אני יום הוא עד שהחייל אצלה ישתחרר ואני ילך להיות איתה כנראה

כרגע אמרתי לנגד ההוא שאם פעם אחת אני יתעצבן מהעבודה אצלו אנלא יוצא לו מהמחסן

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
דבר אחד אני לא מבין
המפקד גף יודע שאתה משקר ובשביל לדפוק אותך הוא ימליץ לשחרר אותך מהצבא?
זה יענו דפיקה על זה שאתה משקר???
:haha:

קיצור, הוא יכול להמליץ שתראה שוב פעם פסיכיאטר ולתת המלצה שהוא חושב שאתה לא מתאים לשרות
אבל בתכלס הפסיכיאטר הוא הזה שיתן את ההמלצה הסופית לפרופיל 21 בפני הועדה...

אגב הועדה הרפואית כמעט ברוב המוחלט של המקרים זה סתם חותמת אישור סופית להמלצה של הפסיכיאטר...


כן זה יעני איום למה הוא יודע שאני רוצה להמשיך לשרת

quote:
Originally posted by SPL
מש"ק יכול להמליץ בודעדה? מה אתה תמים? הוא כולה סמ"ל מזדיין לא?
אין לך מה לדאוג מה שהקבן אומר זה בד"כ מה שיהיה
הם לוקחים חוות דעת מהקב"ן קפ"ס בחיל האויר ומהפקד הישיר שלך


אתה זה שתמים פה
משק גף במקרה שלנו הוא רנ"ג

המפקד האישי שלי הוא המ"ע שהוא יעזור לי בהכל בתכלס

אבל הבנתי שהוא לא מעורב..אם כבר או המפקד גף או המשק גף

ובמקרה שלי אני עובד כללי אצלנו כי העיפו אותי מהמחסן אז אין לי מפקד אישי חוץ מהמשק גף

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן מי הוא בכלל המש"ק גף הזה?
הוא כולה חייל סדיר אז מה יש לך ממנו?
אולי הוא יכול לזרוק מילה למפקד גף הזה.. אבל זה הכל.. הוא לא קצין הוא סתם חייל ג'ובניק כמוך שיוצא כל יום ומת להשתחרר מהמדים הירוקים המגעילים האלו (אבל לא על 21;) ) .. אבל כן בכל מקרה - המילה של המפקד גף משפיעה הרבה על ההחלטה של הקב"ן.. אבל אם אתה אומר שהמפקד גף המליץ אז אני לא רואה בעיה..

מה אתה מתרגש מסתם עוד חייל מסכן...


עוד פעם
המשק גף הוא רנג!
לא יודע למה חשבתם שהוא חייל סדיר
הוא עוד 27 שנה כבר בצבא
ועם המשכורת שלו הוא ממש לא מת להשתחרר
אני ראיתי תתלוש משכורת שלו :D

quote:
Originally posted by YO-I
שחר, אולי באמת עדיף שתשתחרר בכלל מהצבא, אני לא מבין למה ללכת לקב"ן ולהוריד פרופיל, תשרת כמו כל אחד ותיהיה גבר

אם באמת מדובר בהפרעה נפשית ממנה אתה סובל, כדאי לך להשתחר לגמרי מהצבא ולפתוח דף חדש בחיים האזרחיים


תאמין לי אחד כמוך אמר לי את זה כמעט שלחתי אותו לרגילה בבלינסון

מה קשור גבר לא גבר
אני לא ישן בבסיס לא יסגור שבתות ולא שום דבר דומה
בטח לא בחגים!



[edit]

למהההההההההה נראה לכם שחייל סדיר יפתח עלי תפה ?????:conf: :conf:
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar

[edit]

למהההההההההה נראה לכם שחייל סדיר יפתח עלי תפה ?????:conf: :conf:


תכלס היינו צריכים לדעת את זה

בכל מקרה, שחר רנג זה כבר משהו אחר ויש לו כח

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס היינו צריכים לדעת את זה

בכל מקרה, שחר רנג זה כבר משהו אחר ויש לו כח


כן יש לו כח
אבל מצד שני כמו שאמרו פה - הוא לא איש מקצוע
יופי הוא יכול להגיד שמעו החייל משוגע תעיפו אותו
אבל על סמך מה?
בסה"כ אמרתי שאני משתין במיטה וסטרילי
זה לא סיבה להוציא אותי מהצבא
נראה לי..

חבר שלי שהמפקד טוען שהוא דאג להוציא אותו מהצבא זה היה מקרה שונה..חבר שלי אמר שכשהוא רואה נשק הוא מתעלף
זה כבר בעיה רצינית בניגוד לשלי

אמרו לי שהכי הרבה שהמפקד יכול לעשות זה להעיף אותי מהגף שלנו
ואז בטח אני יעבור לרסר או למטבח או לשקם
או אולי למספרה אני יודע שיש שם תקן

כל אחד מהמקומות האלה זה בנזונה בשבילי כי אני מכיר שם אנשים ביחוד הרסר שכל הזמן עושה איתי התערבויות בששבש
yahel222
שמע משהו אחד אני לא מבין
מה קשור המבס לזה שתשוחרר מצהל ???
גם לרמטכל אין את הכוח לשחרר על פרופיל 21
רק רופא
וזה גם לא הפסיכיאטר
פסיכיאטר יכול להמליץ להוריד פרופיל
מי שבאמת משחרר אותך זה ועדה רפואית
ועדה של כמה רופאים כלליים
שום מבס ושום כלום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement