|
Pimp je desktop (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Nu we het toch over computers hebben. Heb net een 'nieuwe' computer gekregen, maar wil deze een keer niet vol met van die demo versies stoppen die je kan downloaden op www.downloads.com. Dus is mijn vraag, heeft iemand een paar setupjes voor deze soort programma'tjes die ik hieronder geef. En geen demo versies svp :)
- De laatste Codecs voor Windows Media Player
- Een programma om foto's te kunnen beheren/bewerken/bekijken etc.
- Een programma om je cd op de pc te kunnen zetten en het liefst als .mp3
- Een recorder om van je mengpaneel op je computer te kunnen oppnemen, het liefst ook deze als .mp3
Ik hoop dat iemand een paar mooie programma'tjes weet.. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by MennoB
- Een recorder om van je mengpaneel op je computer te kunnen oppnemen, het liefst ook deze als .mp3 |
- Total Recorder :) (geen linkje helaas, maar download.com heeft wel de demo :D)
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Total Recorder :) (geen linkje helaas, maar download.com heeft wel de demo :D)
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen) |
Die total recorder had ik eerst ook, alleen die demo versie. Kon je alleen als .wav opslaan en maar 5 keer opnemen.. Opzich wel fijn programma'tje, jammer dat je geen linkje hebt. Die cool edit pro, is dat voor cd's naar de computer zetten? |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by MennoB
- - Een programma om foto's te kunnen beheren/bewerken/bekijken etc.
|
Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders |
acdsee classic 2.43 is voldoende |
|
|
| MennoB |
Heb deze net geinstalleerd, werkt prima.
Bedankt Peter! |
|
|
| DJ_Siesta |
weeniet als er veel mee te pimpen is
 |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by MennoB
Heb deze net geinstalleerd, werkt prima.
Bedankt Peter! |
:clown:
Daarnaast gebruik ik ook nog RazorLame om de WAV te encoden naar MP3. Daarvoor gebruik ik een gepimpte Lame encoder maar de standaard Lame werkt ook uitstekend! |
|
|
| MennoB |
Razorlame had ik nog ergens in een setup mapje staan :)
Nog een vraagje:
Ik ben ook pas begonnen met het downloaden van Torrent bestanden, voornamelijk muziek. Ik gebruik daarvoor het programma BitLord 1.1. Opzich een harstikke fijn programma, maar ik hoor veel mensen zeggen dat torrent nou zo geweldig is maar als ik iets download, gaat dat echt niet sneller dan als ik via SoulSeek download. Ik ben nu 2 dingen aan het downloaden, eentje download met 14 kb/s en de andere met 8kb/s. Ligt dat aan een instelling in dat programma (heb even heel snel die instellingen door gespit en overal staat 'limietloos') of gaat het downloaden van Torrent bestanden gewoon niet zo snel?
En wat is nog meer een goede site om torrent bestanden te downloaden? Ik kijk nou veel op www.mininova.org Heb van Raoul nog een site door gekregen, maar daar kan ik me niet meer aanmelden.. |
|
|
| ZZandirt |
de daadwerkelijke downspeed hagt af van de uplink aan de andere kant...:D je moet eens kijken voor je download, hoeveel leechers en seeders er zijn...Bij sommige torrent sites kan je ook zien hoe goed de kwaliteit is van alle uplinkers. ikzelf gebruik Azureus. daarin kun je ook bekijken hoeveel pc's daadwerkelijk uploaden. hoe meer hoe sneller. vaak is het ook zo, dat hoe langer je bezig bent, hoe sneller het gaat.
torrentreactor is ook een redelijke site (als ie nog bestaat) mininova heb ik goede ervaringen mee, net als meganova.
succes :D |
|
|
| Chicane |
| ik gebruik ABC (Another Bittorrent Client) + mininova(.org) == <3 maar alleen voor TV series en meukjes eigenlijk, muziek nog altijd FTP :) |
|
|
|
|