|
Pimp je desktop
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Hoe ziet iedereens desktop eruit.
 |
|
|
| HiGH_NrG |
| Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic... |
|
|
| Ben_Lei |
| ^ Lelijk imo :rolleyes: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic... |
Yep.. en heb me desktop sinds toen ook niet veranderd. Mischien kan je beter vragen hoe ziet je bureau er uit... nou het is een bende.:D |
|
|
| New Wave |
Foeifoeifoei!!
Closen maar! |
|
|
| Cosmic |
heeft toch iemand m gevonden...anyways wat boeit t of ie er al was. Sommige dingen moet je nieuw leven inblazen... |
|
|
| raoel |
Tim doet wederom een gooi naar het modder eter schap.
Mijn desktop is ook nog hetzeflde en de topic ... :whip: |
|
|
| Chicane |
Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond. :)
Oftewel, een game pc :p |
|
|
| Muppy |
ROFL:haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 :stongue: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Chicane
Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond. :)
Oftewel, een game pc :p |
Als je gamed unload ie toch zelf al die 'troep'? als ik een spel sluit is mn achtergrond ook weg daarna, na een seconde of 10 laad ie dan weer.
(of is dat wat anders) |
|
|
| Chicane |
| In princiepe neemt elke desktop mod een proces in (check ctrl+alt+del > taskmanager maar), dus ook windows active desktop (google op je desktop, fok! op je desktop etc), het gaat niet om grote hoeveelheden CPU-time, maar een proces neemt toch wel CPU tijd in beslag en naarmate de computer langer aanstaat ook steeds meer geheugen. Ik weet niet 100% zeker, maar zodra je bv een game full screen start krijgt dat proces de meeste CPU tijd, en alle andere processen worden op een laag pitje gezet. Bij de meeste games zul je niet zozeer alle cpu-tijd en geheugen uit je pc moeten persen, maar vooral de grafisch intensievere zul je soms toch echt je pc flink moeten tweaken om de 'lag' minimaal te houden. Probeer bv maar eens een deur open te doen in een game terwijl je op de achtergrond een zooi dingen actief hebt staan. Intern gaat het spel door zeg maar, maar zodra je computer/videokaart het spel bijgebeent heeft is de kans groot dat je al morsdood op de vloer ligt als de ruimte die ingeladen wordt wat vijanden bevat :) |
|
|
|
|