return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Pimp je desktop
View this Thread in Original format
Cosmic
Hoe ziet iedereens desktop eruit.

HiGH_NrG
Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic...
Ben_Lei
^ Lelijk imo :rolleyes:
Original
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic...

Yep.. en heb me desktop sinds toen ook niet veranderd. Mischien kan je beter vragen hoe ziet je bureau er uit... nou het is een bende.:D
robin
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic...


http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189140

Check voor de gein wie de topicstarter is :rolleyes:
New Wave
Foeifoeifoei!!

Closen maar!
Cosmic
quote:
Originally posted by robin
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189140

Check voor de gein wie de topicstarter is :rolleyes:


heeft toch iemand m gevonden...anyways wat boeit t of ie er al was. Sommige dingen moet je nieuw leven inblazen...
raoel
Tim doet wederom een gooi naar het modder eter schap.

Mijn desktop is ook nog hetzeflde en de topic ... :whip:
Chicane
Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond. :)

Oftewel, een game pc :p
Muppy
quote:
Originally posted by robin
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189140

Check voor de gein wie de topicstarter is :rolleyes:


ROFL:haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 :stongue:

robin
quote:
Originally posted by Chicane
Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond. :)

Oftewel, een game pc :p


Als je gamed unload ie toch zelf al die 'troep'? als ik een spel sluit is mn achtergrond ook weg daarna, na een seconde of 10 laad ie dan weer.

(of is dat wat anders)
Chicane
In princiepe neemt elke desktop mod een proces in (check ctrl+alt+del > taskmanager maar), dus ook windows active desktop (google op je desktop, fok! op je desktop etc), het gaat niet om grote hoeveelheden CPU-time, maar een proces neemt toch wel CPU tijd in beslag en naarmate de computer langer aanstaat ook steeds meer geheugen. Ik weet niet 100% zeker, maar zodra je bv een game full screen start krijgt dat proces de meeste CPU tijd, en alle andere processen worden op een laag pitje gezet. Bij de meeste games zul je niet zozeer alle cpu-tijd en geheugen uit je pc moeten persen, maar vooral de grafisch intensievere zul je soms toch echt je pc flink moeten tweaken om de 'lag' minimaal te houden. Probeer bv maar eens een deur open te doen in een game terwijl je op de achtergrond een zooi dingen actief hebt staan. Intern gaat het spel door zeg maar, maar zodra je computer/videokaart het spel bijgebeent heeft is de kans groot dat je al morsdood op de vloer ligt als de ruimte die ingeladen wordt wat vijanden bevat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement