return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Pimp je desktop (pg. 3)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by jp
acdsee classic 2.43 is voldoende


Er gaat niks boven IrfanView :)
eXos
quote:
Originally posted by Chicane
...muziek nog altijd FTP :)


Owja?? Doe mij eens accountje :)
eXos
quote:
Originally posted by moogwai
Er gaat niks boven IrfanView :)


Idd, super relaxt progje is dat ja :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen)

Adobe Audition heet dat tegenwoordig.


quote:
Originally posted by Cosmic
Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders

lol fck, heb net 7 geinstalleerd :p
Chicane
quote:
Originally posted by eieregooie
Adobe Audition heet dat tegenwoordig.


Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven :p


I disagree :p
Cosmic
Schop:

drpeer_holland
quote:
Originally posted by Cosmic
Schop:



Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag?
Cosmic
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag?


Deviantart

Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion.
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Cosmic
Deviantart

Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion.


Bedankt! Dit is echt een super site :)

AirPole
Ben ook maar eens begonnen met Windowblinds. Kon eerst geen transparante vinden, maar die heb ik nu wel.

:D

Mindphaser
weinig gepimpt... lekker basic.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement