|
Pimp je desktop (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by jp
acdsee classic 2.43 is voldoende |
Er gaat niks boven IrfanView :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Chicane
...muziek nog altijd FTP :) |
Owja?? Doe mij eens accountje :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by moogwai
Er gaat niks boven IrfanView :) |
Idd, super relaxt progje is dat ja :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen) |
Adobe Audition heet dat tegenwoordig.
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders |
lol fck, heb net 7 geinstalleerd :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Adobe Audition heet dat tegenwoordig. |
Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Sindsdien is het alleen bergafwaards gegaan, ik zweer bij Cool Edit Pro, en er gaat niks boven :p |
I disagree :p |
|
|
| Cosmic |
Schop:
 |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Schop:
|
Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag? |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Dit is zeker wel een relaxte desktop, waar heb je deze vandaag? |
Deviantart
Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion. |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Deviantart
Staan veel, en vooral mooie wallpapers tussen. En de skin is Windowblinds, skin XP Fashion. |
Bedankt! Dit is echt een super site :) |
|
|
| AirPole |
Ben ook maar eens begonnen met Windowblinds. Kon eerst geen transparante vinden, maar die heb ik nu wel.
:D
 |
|
|
| Mindphaser |
weinig gepimpt... lekker basic.
 |
|
|
|
|