|
Tiesto is gestopt met Gouryella (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
| hoezo dat nou weer? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken.
Dus kan hier verder niet echt om rouwen. |
Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella ;) |
Rank 1 is veel meer een groep die ook samen optreed en Gouryella is meer een formatie die een paar nummers hebben gemaakt net als Kamaya Painters, Allure, Fire & Ice enzo kan je nog wel ff doorgaan. |
|
|
| DJ_Siesta |
met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken
ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat :)
en als tijsie diot gezegd heeft
"It’s great to show the world I’m not just another Ferry Corsten""
DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME |
|
|
| Dj Alpha |
| wanneer komt dat nieuwe nummer uit van Tiesto System? :D:D:D |
|
|
| DJ_Massive |
| Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest :) |
BTERR |
|
|
| TranceFool |
| Klote dat ze stoppen, maar toch mooi dat ie alsnog komt |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken
ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat :)
en als tijsie diot gezegd heeft
"It’s great to show the world I’m not just another Ferry Corsten""
DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME |
Als hij dat gezegd heeft denk ik niet dat hij dat zo bedoeld heeft.
Ik ben ook geen Die-Hard Tiësto fan maar ik kan er niet echt iets fouts uit maken denk ik. Ik denk dat hij dat hij altijd in de schaduw heeft gestaan van Mister Corsten. En dat hij nu zijn eigen weg in slaat. Maar ja zoals eerder gezegd wie ben ik met mijn stomme stupide meningen altijd! whahaha :D:D:D |
|
|
| Gurian |
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Tiësto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Tiësto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Gurian
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Tiësto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Tiësto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk :D |
Ferry Corsten zit gewoon op de kroon van trancend Nederland en daar buiten. En ik denk dat hij daar niet zo snel af gestoten zal worden.
Ik vind het wel goed zo! :D:D |
|
|
| Akira |
| Ja helaas jammer dan.... |
|
|
|
|