return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Tiesto is gestopt met Gouryella (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Massive
quote:
Originally posted by moogwai


maar behalve Exhale niet echt een topper heeft geproduceert


*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice...:D toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album :) :D
moogwai
quote:
Originally posted by DJ_Massive


*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice...:D toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album :) :D


Zeker wel goede nummers ja.. maar ik vind ze ook weer net geen top... en dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar" :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by moogwai


dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar" :D


hehe okee i agree :cool:
TranceFool
Tsja we hebben het hier over een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten (das mijn wijze les van vandaag):)

Mijn mening: Ik vind het album van System F ech wel super, vooral Elevate vinnik top, verder heeft Ferry vinnik dit jaar ook een aantal goede remixes afgeleverd. Wat Tiesto betreft: mooi album uitgebracht (soms wel lekker vinnik, maar ietsie te rustiger voor mij) en twee goeie tracks uitgebracht FLight en Urban Train.
Tsja hoe je deze met elkaar moet vergelijken kwa producen weet ik nie, want et is gewoon een kwestie van smaak.

De een noemt Ferry cheese en de ander noemt et goede uplifting trance. En je kan Tiesto te rustig noemen wat je niet bevalt, of hem een producer vinden die veel gevoel in zijn tracks legt;)
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool
Tsja we hebben het hier over een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten (das mijn wijze les van vandaag):)



Over smaak valt inderdaad niet te twisten, je kan echter wel (naar mijn mening) dj's of muziek met elkaar vergelijken op het gebied van "cheezieness". En dáár valt dus duidelijk wel over te twisten.
Het is altijd wel heel makkelijk om kritiek te parreren met "tja, smaken verschillen he." Dat gaat namelijk maar tot op zekere hoogte op... vind ik.

Maar goed, ik ga hier geen uitspraken doen over het feit dat Tiesto, dan wel Ferry de beste zou zijn. Het enige wat ik wilde zeggen was:

lekker boeiend dat Gouryella uit elkaar zijn! het is jammer maar helaas.. ik neem aan dat er genoeg andere producers zijn die voor goede trance kunnen zorgen.
PCP2017
Dat is ook vreemd Corsten zei donderdag in Sydney dat ie na zijn Oz-MoS-tour terug naar Europa gaat om de nieuwe Gouryella te produceren met Verwest?
Corsten in Sydney
Dat persbericht is van voor de 19de, interview met Ferry was de 20ste???
Iemand........?
TranceFool
quote:
Originally posted by PCP2017
Dat is ook vreemd Corsten zei donderdag in Sydney dat ie na zijn Oz-MoS-tour terug naar Europa gaat om de nieuwe Gouryella te produceren met Verwest?
Corsten in Sydney
Dat persbericht is van voor de 19de, interview met Ferry was de 20ste???
Iemand........?

Hmmm das idd erg vaag, als het klopt wat jij zegt. Ik zou et nie weten, sorry
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by PCP2017
Dat is ook vreemd Corsten zei donderdag in Sydney dat ie na zijn Oz-MoS-tour terug naar Europa gaat om de nieuwe Gouryella te produceren met Verwest?
Corsten in Sydney
Dat persbericht is van voor de 19de, interview met Ferry was de 20ste???
Iemand........?



kheb ff dat filmpje gekijkt en er staat 20 oktober en geen 20 december.......jammer:(
PCP2017
Klopt!
Thnx!
Dacht al, erg vreemd als Corsten zoiets nog zou zeggen nadat ze uitelkaar zijn gegaan.
Ik had die set van Corsten in Sydney pas recent gedownd en de link naar het interview stond ook pas sinds kort op main TA-forum, dus ging er eigenlijk wel vanuit dat het om december ging en niet om ouwe van oktober.
Dom,dom,dom!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement