return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Tiesto is gestopt met Gouryella (pg. 3)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
volges mij ben jij hier superlang niet gweest
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Gurian
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Tiësto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Tiësto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk :D


Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?! :eyes:

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... :p en die gaan vergelijken met Urban Train.... :cool:
Bouma-Bros
Op een Engels Messageboard is ook een discussie losgebarsten over dit onderwerp. Deze uitspraak omvat eigenlijk alles:

"Ferry Corsten on the other hand is a CRAP DJ who's productions are so dated and CRAP that Tiesto probably no longer wants his name associated with the cheese-fests that Ferry does (not arguing that they are still personal friends). The two have gone totally different ways and Tiesto has left Ferry for dust."
mido
Urban Train is dus echt een schijt nummer. *WaLG*
Akira
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
volges mij ben jij hier superlang niet gweest


heb jij het tegen mij ??? en ja het klopt ik ben hier inderdaad een tijd niet meer geweest....
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?! :eyes:

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... :p en die gaan vergelijken met Urban Train.... :cool:


Met jullie valt ook niet te discuseren betreft Tiesto...want jullie zijn op en top TIESTO wat natuurlijk jullie grootste recht is.
Maar sommige houden er namelijk een andere mening op na.
magrec
i agree with the bouma bros

ferry is cheese...
Blik
quote:
Originally posted by Akira


Met jullie valt ook niet te discuseren betreft Tiesto...want jullie zijn op en top TIESTO wat natuurlijk jullie grootste recht is.
Maar sommige houden er namelijk een andere mening op na.


ben ik het voor de volle 100% mee eens :D

ik vind ze allebei wel masterlijk, en ik heb ferry eigenlijk nog nooit echt cheesey horen draaien.....
Dj Lex
Eerste keer dat ik hem helemaal lees :D
Nou ja jammer hoor dat ze uit elkaar zijn, maar ja hoe kan je nou in je eentje doorgaan met diezelfde naam, beetje dom, maar ja. Kan er niet echt wakker van liggen
En van dat Tiesto in de schaduw van Ferry is gelul. Iedereen kent ze hier beide, maar hierbuiten is Tiesto tochwel ff wat bekender dan Ferry an idd als je DV theme alleen al hoort moet je al huieln, sets vind ik niet eens zo slecht, maar Tiesto staat toch wel een paar niveautjes hoger en dat stukje op dat andere forum vind ik helemaal geweldig, maar ook niet helemaal waar denk ik.
moogwai
quote:
Originally posted by Bouma-Bros


Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?! :eyes:

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... :p en die gaan vergelijken met Urban Train.... :cool:


Qua producer STOND Tiesto idd in de schaduw van Ferry Corsten.. en qua dj is dit juist weer omgekeert :)

Maar de laatste 2 jaar.. is Tiesto zeker Ferry Corsten voorbijgegaan
Vooral dit jaar is echt een Topjaar van Tiesto.. met zijn album en als hoogtepunt Suburban Train en Flight 643 :) Terwijl Ferry ook zeker wel een leuk albumpje heeft.. maar behalve Exhale niet echt een topper heeft geproduceert, en zijn remixen waren ook niet echt denderend, zeker als je dit vergelijkt met de remixen van Tiesto.

Maar over die tweede zin, heb je eigenlijk best wel gelijk, want draait Tiesto wel eens iets van Ferry Corsten??? Volgens mij bar weinig, maar ook de producties van Armin van Buuren... draaide Tiesto weleens The Sound Of Goodybe of Clear Blue Moon??? Ik heb dan geen Solo meegemaakt, maar van al de Tiesto sets/cd's die ik heb, moet ik echt gaan zoeken naar producties/remixes van Ferry of Armin. (en tot mijn verbazing kon ik ook ECHT niks vinden :eyes: )

En als dj's vind ik ze beide top.... als ze maar niet TE veel progressive **** (sensuur :D ) van Max Graham of Kleinenberg etc gaan draaien tenminsten, terwijl de progressive van L-vee of M.I.K.E. wel weer top is :)

Dj Alpha
quote:
Originally posted by moogwai
Maar de laatste 2 jaar.. is Tiesto zeker Ferry Corsten voorbijgegaan


commercieel gezien
moogwai
quote:
Originally posted by Dj Alpha


commercieel gezien


dat zeg jij.. mij boeit dat commerciele gedoe helemaal niks...

Ik heb het gewoon over de kwaliteiten als producer :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement