return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


חחחחחחח אחי
אל תתרגש מזה זה בטח איזה חובבן אפס שלא מבין מהחיים שלו סתם שיעמם לו אז הוא כתב כמה טראקים אנטיקות...
Dj Moriano
אולי חובבן אבל זאת בושה ועוד ראש 1 מפרסמים את זה.....
warpedd_
זה רק מראה לך כמה המצב בזבל בארץ שלנו

:( :(
Dj Moriano
מה שעוד יותר מוזר

שילדים בגילאי 14-19
הגילאים של הפורום הזה בערך

מבינים פי עשר מהרבה מאוד די ג'יים
בארץ הזאת די ג'יים שהם
עלק מנוסים והם מתקלטים הרבה זמן.....


המצב באמת בקרשים....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


אני מתערב איתך על מה שאתה רוצה שהגירסה של רפטור זה האורגינל
לא ריבה, לא דיפ דיש ובטח שלא ארמין
האורגינל של ה 3-4 דקות

זה בטח איזה די ג'יי שמתקלט במסיבות בית ספר כזה
לא משהו רציני
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני מתערב איתך על מה שאתה רוצה שהגירסה של רפטור זה האורגינל
לא ריבה, לא דיפ דיש ובטח שלא ארמין
האורגינל של ה 3-4 דקות

זה בטח איזה די ג'יי שמתקלט במסיבות בית ספר כזה
לא משהו רציני


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez
:)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez
:)


למרות שזה לא קשור
ולמרות שזה לא קשה להשגה

אבל
יש לי אותו על וינל....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez
:)


זה לא שהיא מגעילה
אבל אני מתערב איתך שאם היית שומע קודם את הגירסה המקורית
ורק אז היית שומע את הרמיקסים
אז אתה בטוח היית אוהב את הגירסה המקורית ואז אוהב עוד יותר את הרמיקסים
פשוט התרגלת לרמיקסים ואז כשיצאה הגירסה המקורית השוותה אותה לרמיקסים וראית שיחסית אליהם היא מסריחה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייוווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

תגיד אין לך משהו אחר לעשות בחיים (בלי לפגוע) אתה כל היום מתלונן על ה
DJ'S
או על המצב של המוזיקה בארץ,חלאס! מבינים מבינים מבינים מה לעשות...
די אולי (בכלליות)תפסיקו עם הטופיקים האלה?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייוווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

תגיד אין לך משהו אחר לעשות בחיים (בלי לפגוע) אתה כל היום מתלונן על ה
DJ'S
או על המצב של המוזיקה בארץ,חלאס! מבינים מבינים מבינים מה לעשות...
די אולי (בכלליות)תפסיקו עם הטופיקים האלה?


אחי...
כמה שהתלונות האלה מעצבנות והכל
זאת המציאות
חייבים להתמודד איתה... אז חלק מוציאים את זה בטופיקים האלה וחלק שומרים את זה לעצמם כמוך
MoSH_MaN
כן אבל אני כבר לא זוכר כמה זמן אתה כאן

אבל ראיתי לפחות 5 טופיקים על אותו דבר טפל

אגב זה לא מעניין לדסקס על כמה דבר

אנא הפסיקו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement