|
Een nieuwe (tweede) mod noodzakelijk?
|
View this Thread in Original format
| @win |
Not necessary...
Heil dictator Ei! :p :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Aangezien het aantal actieve mensen op een dieptepunt zit hiero....is er eigenlijk weinig te modden, dus alleen Egg is voorlopig wel voldoende. |
|
|
| Muppy |
| ik heb wel vertrouwen in eggthrowaaaa... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien het aantal actieve mensen op een dieptepunt zit hiero....is er eigenlijk weinig te modden, dus alleen Egg is voorlopig wel voldoende. |
LoL, hoe zou dat nou komen?? ("burp :o")
Alleen de prog-thread loopt goed imho, verder weinig threads met inhoud cq die over muziek gaan. Veel mensen zitten nu op GC (puur progressive), een board met wat meer muzikale inhoud.
Er is geen optie: i dont care.
Dat is mijn keuze. Dus ik stem niet. |
|
|
| Djeebie |
| Niet nodig, d'r gebeurt geen reet meer hier. |
|
|
| Cosmic |
| Nee, er valt weinig te modden met +- 15 actieve members.... |
|
|
| New Wave |
Ik vind dat er wel een tweede mob moet komen, waarom:
Iedereen heeft het er over dat het op dit moment stil is. Dat klopt, maar dat is het elke keer rond dit tijdstip. Het gaat al 5 jaar zo.
Het gaat er niet om of het nu rustig is, het gaat om de lange termijn. Voor de zomer en voor de winter is het altijd het drukst. Daar tussen is het altijd rustig. Alle festivallen zijn voorbij, iederene gaat weer naar school. Ook de buitenlanders zijn weer vertrokken en komen niet meer met hun vakantiethreads. Ook de platenproductie gaat langzamerhand minder worden in de donkere maanden.
Op het moment dat het weer gaat vriezen en we richting december komen, schieten de feesten weer uit de gront en willen alle buitenalnders weer naar Innercity ea feesten. Straks is het weer rete druk, kan Ei misschien op vele dagen niet online zijn en dan zit iedereen weer te zeveren op al die threads die gesloten moeten worden. Dus gewoon 2 mods om sneller te kunnen handelen. |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben ook wel voor twee :) |
|
|
| ahp2002 |
twee is altijd beter, die kunnen nog wel overleggen. Vooral bij bannen en bij vervelend gedrag e.d.
Anders krijg je altijd dat vingertje: "hij mag me niet" als een mod ingrijpt. |
|
|
|
|