return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Tom Boonen
View this Thread in Original format
CygnusX
Wow! :eyes:

Hij doet het weer :)
Amai, wat een finale!
Push2005
He's the man ! :D

Ma kvraag me toch af of die soms ook nie iets verborgens en veboden slikt...
InTeXoR
respect man, wat een finale :) en als't er ene verdient dan hij wel.
Real
\o/ Tommeke \o/
Jasperovitsj
Zalig WK, en wat een laatste uur!! :eyes: :eyespop:

Spijtig voor Bettini, want hij was duidelijk de beste man in koers. Ook relatief jammer dat McEwen en Petacchi de laatste helling ni meer overleefd hebbeb, maar dat siert dan weer Tom dat hij er wél mee over is geraakt. En ook prachtige koers van de hele Belgische ploeg. In elke ontsnapping één of meerdere mannetjes mee die perfect meewerkten of afstopten wanneer nodig. En dan de Peet en Nuyens die de laatste kilometer het pelotonnetje nog terugbrengen en Tom perfect afzetten RESPECT! :crazy:
Eagle`
Damn wa Van Petegem daar nog uit zen kuiten schut en Nick, die mannen moeten echt zo dood als iet geweest zijn toen ze over de meet bolden. Had echt ni gedacht da ze er nog gingen bijkomen

Soit fantatische prestatie van de ganse belgische ploeg gewoon tout court en afgemaakt door nen geweldige Boonen.

ook prestatie van valverde eigelijk te zot voor woorden, diee ket had ene koersdag der opzitten tss zen opgave in den tour en vandaag.

Bettini dik WK toch, ik lag echt strijk vant lache toen hem zo ineens los over perdiguero ging rofl, echt indrukwekkend WK andermaal van polleke, al zen aanvallen hebben er ook infeite voorgezorgd da Peta en Rob Mcewen de rol hebben moeten lossen

En dan natuurlijk Vino :love:, ik wist da da kapotgebaartje ma voor de zwans was en wie viel er aan de laatste ronde, wehe Vino.

Kortom geweldig WK wee, ik stond hier echt te roepen met onze pa op zen Wuyts, JAAAAAAAAAAA TIS BINNEEEEEEEEEEEUH, BOONEEEEEEEUH rofl



edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`


edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej ;)

+1 :toothless
Zehra
boonen who?!

btw de koers suckt :p :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra


btw de koers suckt :p :p

Meh, gij zijt de enige uitzondering :p ;)



Xilver
DE KOERS IS VOOR JANETTEN!

djcresto
overhyped! ;)

maar zeker een mooie prestatie van de Belgen en van Tom.
Antony
België wint ! weer schitterend van Boonen
Spijtig van de motorcross
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement