|
Tom Boonen
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Wow! :eyes:
Hij doet het weer :)
Amai, wat een finale! |
|
|
| Push2005 |
He's the man ! :D
Ma kvraag me toch af of die soms ook nie iets verborgens en veboden slikt... |
|
|
| InTeXoR |
| respect man, wat een finale :) en als't er ene verdient dan hij wel. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zalig WK, en wat een laatste uur!! :eyes: :eyespop:
Spijtig voor Bettini, want hij was duidelijk de beste man in koers. Ook relatief jammer dat McEwen en Petacchi de laatste helling ni meer overleefd hebbeb, maar dat siert dan weer Tom dat hij er wél mee over is geraakt. En ook prachtige koers van de hele Belgische ploeg. In elke ontsnapping één of meerdere mannetjes mee die perfect meewerkten of afstopten wanneer nodig. En dan de Peet en Nuyens die de laatste kilometer het pelotonnetje nog terugbrengen en Tom perfect afzetten RESPECT! :crazy: |
|
|
| Eagle` |
Damn wa Van Petegem daar nog uit zen kuiten schut en Nick, die mannen moeten echt zo dood als iet geweest zijn toen ze over de meet bolden. Had echt ni gedacht da ze er nog gingen bijkomen
Soit fantatische prestatie van de ganse belgische ploeg gewoon tout court en afgemaakt door nen geweldige Boonen.
ook prestatie van valverde eigelijk te zot voor woorden, diee ket had ene koersdag der opzitten tss zen opgave in den tour en vandaag.
Bettini dik WK toch, ik lag echt strijk vant lache toen hem zo ineens los over perdiguero ging rofl, echt indrukwekkend WK andermaal van polleke, al zen aanvallen hebben er ook infeite voorgezorgd da Peta en Rob Mcewen de rol hebben moeten lossen
En dan natuurlijk Vino :love:, ik wist da da kapotgebaartje ma voor de zwans was en wie viel er aan de laatste ronde, wehe Vino.
Kortom geweldig WK wee, ik stond hier echt te roepen met onze pa op zen Wuyts, JAAAAAAAAAAA TIS BINNEEEEEEEEEEEUH, BOONEEEEEEEUH rofl
edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej ;) |
+1 :toothless |
|
|
| Zehra |
boonen who?!
btw de koers suckt :p :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
btw de koers suckt :p :p |
Meh, gij zijt de enige uitzondering :p ;)

 |
|
|
| Xilver |
| DE KOERS IS VOOR JANETTEN! |
|
|
| djcresto |
overhyped! ;)
maar zeker een mooie prestatie van de Belgen en van Tom. |
|
|
| Antony |
België wint ! weer schitterend van Boonen
Spijtig van de motorcross |
|
|
|
|