return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Highlite (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ Zetski
Eindelijk bijna terug highlite, da's slechts 10 min rijden met de fiets van mijn deur. Vorig jaar ben ik ook geweest en da's zo ongeveer de enige goeie fuif in de Pottelberg op een jaar.

L-Vee of Fred Baker... Denk ook dat vele mensen Fred Baker nog niet kennen hier in de streek, en als hij dan bv Total Blackout en Keep pushin' draait... het Pottelberg-volk zou daar heel zeker tevreden mee zijn!
Jasperovitsj
DJ FIRE

Als support-act voor M.I.K.E., want alleen zal hij ni veel volk trekken. Maar hij speelt wel de pannen van het dak!! :crazy:
L-Vee is ook een zéér goeie optie ;)
FUSyke
M.I.K.E. & Fred Baker:)
pooley
Pakt Dj Jan hé, die speelt ne goeie mix van trance en retro (wat het Kortrijkse volk wel zal bekoren zeker?)
En hij heeft een naam, das toch belangrijk...
Moondust
een naam die plots nog bij mij opkwam was dj Phi-phi, lang geleden dat ik hem gehoord heb, maar in de glorie periode van Extreme was die wel SuPéR!!!
DJ Zetski
quote:
Originally posted by Moondust
een naam die plots nog bij mij opkwam was dj Phi-phi, lang geleden dat ik hem gehoord heb, maar in de glorie periode van Extreme was die wel SuPéR!!!

Dat is ook een optie, en die zal waarschijnlijk niet zo duur zijn. Op 11 november draait hij alleszins al in den Black X in Kortrijk. Als het dezelfde dag zou zijn kan hij misschien op beide 'evenementen' aanwezig zijn. Ze liggen maar 5-10 min van elkaar.
Pheatus
Enkele DJ's die ik graag op Highlite zou zien:
- M.I.K.E
- Elof
- FRED BAKER!
- Esteura
- Airwave
- Armin Van Buuren (would be very nice, maar zal nogal wat geld kosten!)

Zou trouwens de max zijn moest er een live set tussen zitten!! (behalve van Regi dan :o )

Trouwens, welke techno dj's zouden jullie graag zien eigenlijk? Ben es benieuwd of er kenners aanwezig zijn :toothless
pooley
keep on dreaming dude :p
dj's moeten ook ja zeggen hé :-)

techno; pierre, lekebush, rachmad, voorn etc
Pheatus
na een gesprek met de organisator hoef ik niet eens zo erg te dromen hoor ;) nuja, we'll see :p
Eagle`
smijt dieen trance buiten zou ik zeggen en smijt er house in, zowat genre pay en go groovecity mo kleiner ;)

Bertn
als ge ne technodj wil boeken moet ge zeker voor Cyrix gaan. Die is al goe bekend aan het worden, en woont daar vlakbij.

edit: ik zie juist dat hij vorig jaar al op jullie feesje heeft gedraaid:toothless
Moondust
heb mail gekregen, er zijn verkenende gesprekken gestart met dj elof...nog niks definitief...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement