|
Highlite (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ Zetski |
Eindelijk bijna terug highlite, da's slechts 10 min rijden met de fiets van mijn deur. Vorig jaar ben ik ook geweest en da's zo ongeveer de enige goeie fuif in de Pottelberg op een jaar.
L-Vee of Fred Baker... Denk ook dat vele mensen Fred Baker nog niet kennen hier in de streek, en als hij dan bv Total Blackout en Keep pushin' draait... het Pottelberg-volk zou daar heel zeker tevreden mee zijn! |
|
|
| Jasperovitsj |
DJ FIRE
Als support-act voor M.I.K.E., want alleen zal hij ni veel volk trekken. Maar hij speelt wel de pannen van het dak!! :crazy:
L-Vee is ook een zéér goeie optie ;) |
|
|
| FUSyke |
| M.I.K.E. & Fred Baker:) |
|
|
| pooley |
Pakt Dj Jan hé, die speelt ne goeie mix van trance en retro (wat het Kortrijkse volk wel zal bekoren zeker?)
En hij heeft een naam, das toch belangrijk... |
|
|
| Moondust |
| een naam die plots nog bij mij opkwam was dj Phi-phi, lang geleden dat ik hem gehoord heb, maar in de glorie periode van Extreme was die wel SuPéR!!! |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by Moondust
een naam die plots nog bij mij opkwam was dj Phi-phi, lang geleden dat ik hem gehoord heb, maar in de glorie periode van Extreme was die wel SuPéR!!! |
Dat is ook een optie, en die zal waarschijnlijk niet zo duur zijn. Op 11 november draait hij alleszins al in den Black X in Kortrijk. Als het dezelfde dag zou zijn kan hij misschien op beide 'evenementen' aanwezig zijn. Ze liggen maar 5-10 min van elkaar. |
|
|
| Pheatus |
Enkele DJ's die ik graag op Highlite zou zien:
- M.I.K.E
- Elof
- FRED BAKER!
- Esteura
- Airwave
- Armin Van Buuren (would be very nice, maar zal nogal wat geld kosten!)
Zou trouwens de max zijn moest er een live set tussen zitten!! (behalve van Regi dan :o )
Trouwens, welke techno dj's zouden jullie graag zien eigenlijk? Ben es benieuwd of er kenners aanwezig zijn :toothless |
|
|
| pooley |
keep on dreaming dude :p
dj's moeten ook ja zeggen hé :-)
techno; pierre, lekebush, rachmad, voorn etc |
|
|
| Pheatus |
| na een gesprek met de organisator hoef ik niet eens zo erg te dromen hoor ;) nuja, we'll see :p |
|
|
| Eagle` |
| smijt dieen trance buiten zou ik zeggen en smijt er house in, zowat genre pay en go groovecity mo kleiner ;) |
|
|
| Bertn |
als ge ne technodj wil boeken moet ge zeker voor Cyrix gaan. Die is al goe bekend aan het worden, en woont daar vlakbij.
edit: ik zie juist dat hij vorig jaar al op jullie feesje heeft gedraaid:toothless |
|
|
| Moondust |
| heb mail gekregen, er zijn verkenende gesprekken gestart met dj elof...nog niks definitief... |
|
|
|
|