|
Highlite (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by speentje
lijkt me een leuk feest te gaan worden ;) kans dat ik afzak met een leuke lineup
ps weet iemand hoe die track noemt die afspeelt op estuera z'n site, zo'n zalig nummer mmm :eyes: |
Tsta vanonder slimmeke :) ... Tis z'n nieuwe track "Flow" |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by speentje
lijkt me een leuk feest te gaan worden ;) kans dat ik afzak met een leuke lineup
ps weet iemand hoe die track noemt die afspeelt op estuera z'n site, zo'n zalig nummer mmm :eyes: |
*edit* nummerSSSSSsss.... :D ;) |
|
|
| speentje |
@ Push2005: dank je papa :toothless was beetje verstrooid
@ Moondust: idd zalige nummers :p |
|
|
| Moondust |
oke ff een kleine update:
1 big name staat al vast...helaas mag ik nog niet zeggen wie ;)
een 2 de big name hadden we bijna vast helaas moest hij in freiburg gaan draaien op diezelfde dag. Het ging hem hier om airwave jammer maar niks aan te doen, de organisatie beloofde wel om een dj van hetzelfde kaliber als vervanger op de affiche te zetten!!!
airwave kan een alternatief zijn voor volgend jaar...
iemand nog namen als vervanger??? |
|
|
| Pheatus |
jammer van Airwave :( :( echt!
Khad je graag eens aan het werk gezien hier in België!!
Lolo, ge moogt nu bij M.I.K.E en Estuera vriendelijk aan hun mouw gaan trekken en vragen of ze komen draaien op Highlite :toothless |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
Cosmic Gate! :D |
:crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pheatus
jammer van Airwave :( :( echt!
Khad je graag eens aan het werk gezien hier in België!!
|
idd, hou erg veel van zn draaistijl..
niks aan te doen.. de andere grote naam zal wel Elof zijn, vermoed ik ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
vermoed ik ;) |
da zegt genoeg:) |
|
|
| Moondust |
wat airwave betreft idd zeer jammer anders kon ik dat toch mooi op mijn cv zetten, samen op de affiche met airwave :D
Maar niet enkel wij vinden het jammer, airwave zei me dat hij het zelf het ook jammer vond hij zag het echt volledig zitten om af te komen, de week ervoor en erna wou ie zeker komen en gaf me zijn woord maar helaas stond de datum van highlite reeds vast... |
|
|
| The_G0dfather |
jaja, highlite... toch ook echt wel een goeie fuif ah worden jaarlijks
/memory mode: waar is den tijd dat m'n broer dat mede organiseerde :D
en toen heb ik er tot op de dag van vandaag de zaligste pita's ooit gegeten :crazy:
en over die slechte fuifen altijd in pottelberg... heb ernog in UMKEK (ja met Gatex!) gezien tijdens een Projekt :crazy: |
|
|
| Moondust |
okey......eindelijk zover!!!
HIGHLITE gaat dus door op 26 november, helaas niet in pottelberg wel op campus PIH (graaf-karel-de-goedelaan kortrijk)
en dan nu de langverwachte line-up.....:crazy:
TRANCE ROOM
-----------
Moondust(coolcast.be/Highlite/the move zottegem/www.djmoondust.be)
vs
Pheatus(coolcast.be/Highlite/Beta-Party in rector Gent/www.pheatus.be)
Elof(ex-zillion/antwerp is burning/sensation white/www.djelof.be)
Estuera(Magik Muzik/Black hole/tomorrowland/www.estuera.com)
TCX(coolcast.be/Highlite/Beta-Party(s))
TECHNO ROOM
-----------
Probe
Rezza
Redhead(I love techno/www.djredhead.com)
Cyrix(I love techno outdoor/Kozzmozz/www.djcyrix.com)
Manone(Kozzmozz/footworxx/highlite/www.djmanone.be)
vs
moddi(footworxx/highlite)
Men is vollop bezig met affiche/flyers/website te ontwerpen
Hopelijk bevalt de lineup jullie een beetje
Zoals eerder vermeld geen airwave die moest helaas reeds in buitenland draaien, maar men gevoel zegt dat ie er volgend jaar wel es zou kunnen bij zijn
Ook geen M.I.K.E. om de heel eenvoudige reden dat ze daar niet eens een antwoord van gekregen hebben
Danjo en styles was nog een optie maar helaas is ook dat niet gelukt, maybe next year?? jammer want ik had zeer graag met die mensen op dezelfde affiche gestaan :)
Hopelijk tot 26 november!!! |
|
|
|
|